Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:01:25 GMT

حضرت زینب (س) الگوی بی مثال استقامت است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۳۳۰۶

حضرت زینب (س) الگوی بی مثال استقامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیاوش اسلامی اظهار داشت: حضرت زینب کبری (س)، اسوه بی مانند و الگوی بی مثال استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام که در تقویم به نام روز پرستار نامگذاری شده است و بدون تردید گواه صادقی از روحیه صبر و استقامت در برابر سختی‌ها و شدائد و زمینه ساز تحمل و بردباری در مواجهه با مصائب و مشکلات است و نتایج این صبر و استقامت را می‌تواند در ماندگاری قیام عاشورا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه پرستاران که به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت و درمقابله با ویروس منحوس کرونا با خدمات طاقت فرسای خود از جان، روح و روان مردم جامعه پرستاری می‌کنند، با الگوگیری از آن «عالمه غیر معلمه» حقیقت پرستاری را به تصویر کشیدند.

وی گفت: پرستاران احیاگران مهربانی و عطوفت هستند که تنها نقش و هنرشان محبت و ایثار خالصانه برای التیام تن‌های رنجور بیماران است، هنری که با هیچ یک از زخارف دنیا قابل محک نیست.

سردار مسلمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادر درمانی و شهدای مدافع سلامت، روز پرستار را که مزین به نام بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب (سلام الله علیها) است را به همه پرستاران مجاهد که در خط مقدم جبهه سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگری‌های بی بدیل و ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5371258

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران روز پرستار بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان سانحه تصادف معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا شیراز عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • پیام عملیات وعده صادق به رژیم ‌صهیونیستی رسید
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید