Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گروه جهادی شهید همت خوزستان در پویش «همه یک خانواده ایم» در کنار لوازم‌التحریر برای هر دانش‌آموز چندین جفت کفش دخترانه و پسرانه را هم در نظر گرفت و در بسته‌های مجزا به دانش‌آموزان اهدا کرد.

بخش سوسن شهرستان ایذه روستای فالح، دیگه ترو، شهید خدابخشی، دهمیران، گل بردر، تلخاب، پاتوه، اندیکا، مدرسه بلال حبشی، شهید مدرس چلوار، مقصد گروه جهادی شهید همت شهرستان ایذه بود تا با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هدایایی را به دانش‌آموزان مناطق محروم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر خسروی مدیر گروه جهادی شهید همت شهرستان ایذه گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۴۰۱ مناطق محروم شهرستان ایذه شناسایی و برای خدمت رسانی عازم این بخش شدیم.

او افزود: در پویش «همه یک خانواده ایم» گروه جهادی شهید همت خوزستان ما در کنار محرومان خواهیم ماند.

خسروی همچنین با تشریح فعالیت در مناطق محروم اعم از ساخت امکانات بهداشتی و تاسیس کتابخانه هم اشاره کرد.

مدیر گروه جهادی شهید همت ایذه اغلب فعالیت‌های این گروه را فرهنگی دانست که با شیوع کرونا فعالیت‌های بهداشتی و اجتماعی هم به آن افزوده شد و تعمیر و تجهیز خانه‌های برخی از روستاییان در راس امور قرار گرفت.

علی اکبر خسروی یادآور شد که در کنار هدایا، برنامه‌هایی، چون نذر آب، پخت و توزیع نان صلواتی، نذر قربانی، پویش‌هایی به مناسبت‌های مختلف، اطعام در ماه محرم و صفر و همچنین روز اربعین و... نیز برقرار بود.

مدیر گروه جهادی شهید همت ایذه کمک‌های مومنانه را صرفا منوط به ایام شیوع کرونا در کشور ندانست و از هموطنان درخواست کرد در پویش‌های مومنانه سهیم شوند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدا کفش دانش آموزان مناطق محروم گروه جهادی شهید همت شهرستان ایذه مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر از همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای آموزشی در روستاهای محروم بردخون دیر افتتاح و اجرایی شد. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان دیر، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم صنایع به ویژه شرکت‌ها و مجتمع‌های بزرگ صنعتی توجه به مناطق پیرامونی است، اظهار داشت: در این عرصه شهرستان دیر در جوار منطقه ویژه پارس جنوبی دارای مشکلات مختلفی در زمینه زیرساخت‌های مورد مطالبه مردم است.

وی یکی از مطالبات مهم مردم در نقاط محروم شهرستان دیر را فضاهای آموزشی و ورزشی دانست و بیان کرد: در این حوزه در نشست با خیرین و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی طرح‌های مورد نظر برای اجرا ارائه شده است.

فرماندار دیر با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی با همکاری خیرین و صنایع همجوار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر واحدهای آموزشی در منطقه بردخون دیر افتتاح شد.

باربرز از افتتاح فضای آموزشی در قالب 2 کلاس درس در روستای سجادیه بخش بردخون با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح در راستای افزایش جمعیت دانش‌آموزان و نیاز شدید این منطقه به فضای آموزشی با همکاری شرکت پتروشیمی متانول در شهرستان دیر احداث شده است.

فرماندار دیر تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، برای ساخت کلاس درس نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و شرکت‌های پیرامونی شهرستان دیر هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شرکت پتروشیمی متانول دیر در ساخت این واحدهای آموزشی اضافه کرد: این صنعت نیز یک مدرسه شش کلاسی با اعتبار 150 میلیارد ریال در روستای اولی شمالی شهرستان دیر اجرایی کرده است.

باربرز با اشاره به نیاز مردم محله « خور خندل » دیر به مدرسه تأکید کرد: تفاهم‌نامه احداث مدرسه 12 کلاسی در 2 طبقه توسط شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر منعقد شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا