Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم صادقی پیش‌از ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از طرح پرداخت سریع صدقات در اردستان اظهار داشت: در سطح شهرستان اردستان ۶ هزار و ۴۰۰ صندوق صدقات وجود دارد که تعداد ۲۰۰ عمومی و مخصوص معابر هستند و مابقی صندوق‌ها در منازل مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار خانوار در سطح شهرستان صندوق صدقات دارند، افزود: پرداختی صدقات در هشت ماهه سال جاری نزدیک به ۳۸ میلیون و به طور میانگین صدقات هر صندوق ماهیانه حدود ۷۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد اردستان با اشاره به رشد ۴۸ درصدی پرداخت صدقات در این شهرستان، خاطرنشان کرد: طرح رونمایی از پرداخت سریع صدقات با استفاده از بارکد، استانی است و هم‌اکنون در ۳۷ شهرستان به طور همزمان رونمایی و اجرا خواهد شد.

صادقی تاکید کرد: مزایای این طرح شامل جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، پیشگیری از بیماری‌هایی که اکنون از طریق اسکناس انتقال پیدا می‌کند و پرداخت سریع و ۲۴ ساعته صدقات است.

وی تصریح کرد: ایمنی این طرح نیز موجب اعتماد سازی بین مردم می‌شود چرا که مجوز از وزارت ارتباطات دارد و پس از پرداخت صدقه، مبلغ پرداختی به نام شخص ثبت و با پیامک برای او ارسال می‌شود.

صادقی در خصوص طرح اکرام ایتام کمیته امداد، خاطرنشان کرد: حدود هزار و ۸۵۰ حامی در این طرح فعال هستند که به طور مستمر پرداختی‌هایی دارند و میزان پرداختی‌های این طرح نسبت به سال گذشته حدود ۳۲ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد اردستان یادآور شد: در هشت ماهه امسال، ۸۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و ۱۰۰ میلیون تومان غیرنقدی و کالایی به ایتام شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۷ بچه یتیم و ۲۰۵ نفر بچه‌های محسنین تحت حمایت هستند، ادامه داد: میانگین پرداختی ماهیانه به ایتام، در سطح استانی ۵۰۰ تومان است اما با تلاش خیرین و حامیان این مبلغ در شهرستان ۶۰۰ تومان است.

صادقی خاطرنشان کرد: در راستای طرح الکترونیکی امداد هوشمند، با حضور در منازل افراد تحت حمایت در شهرستان که حدود دو هزار و ۵۰۰ خانوار هستند، اطلاعات خانواری آنان در سامانه ثبت می‌شود و با استفاده از این طرح نیز استحقاق داشتن و یا نداشتن افراد بررسی می‌شود.

کد خبر 5371433

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی صندوق صدقات پرداخت الکترونیکی ابوالقاسم صادقی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان سانحه تصادف ایلام آلودگی هوا واکسن کرونا معلولان شیراز عکس استانها پرداخت سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت شنبه شب در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان دولت، با تکیه بر سه کلیدواژه توافق، عدالت و نظم اجتماعی نقش بسزایی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، نظارت و هدایت بر قانون و در نتیجه تحقق گفتمان عمران در کرامت شهر دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزارو ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت ،۶ بخش، ۶ شهر، ۲۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳ کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱ مرکز آموزشی و ۴۷ هزار دانشجو است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰ عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: ۸۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دوسال گذشته در مرکز استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبارات ملی جهت بالندگی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت و انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام و ساخت نیروگاه زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است، ادامه داد: اگر استانداری مازندران قیر رایگان به مرکز استان تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی اقدامات شایسته ای به ثمر می‌رسد.

فرماندار مرکز استان به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد.

کد خبر 6090501

دیگر خبرها

  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند