Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عباس زارع از برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی به میزبانی استان مازندران با حضور 60 نفر از قاریان برجسته ملی و بین المللی از 23 تا 26آذرماه خبر داد.    
به گزارش خبرتنگارآریادفترمازندران درساری به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست هماهنگی و سازماندهی امکانات و اعتبارات برای برگزاری مرحله نهایی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت های مجلسی که با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران و اعضاء ستاد برگزاری این جشنواره برگزار شد، با بیان اینکه همگرایی بین مدیران استان و شهرستان قائم شهر که به شکل استانی میزبان این جشنواره قرآنی است وجود دارد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات از 23تا25 آذر ماه در حسینیه عاشقان ثارلله قائم شهر و با حضور 60 قاری ممتاز کشور و 10 استاد داور بین المللی برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به وجود ظرفیت های بالای قرآنی و قابلیت اجرایی استان مازندان دربرگزاری رویدادهای مهم قرآنی در سطح ملی، خواستار ایجاد دبیر خانه دائمی برگزاری جشنواره تلاوت مجلسی کشور در شهرستان قائم شهر هستیم، افزود: آیین افتتاحیه این جشنواره عصر 23 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر و مراسم اختتامیه نیز ساعت14 روز پنج شنبه در مصلی نماز جمعه قائم شهر با حضور مردم و مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد . وی از تلاش های عوامل اجرایی این شورا برای دعوت از سخنران ملی همانند وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و... برای حضور در مراسم های افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره ملی خبر داد و افزود: تلاش داریم این جشنواره به صورت زنده از شبکه های رادیو وسیما پخش شود. زارع با بیان این که نزدیک به 100نفر از قرای برجسته ملی و بین المللی را در اواخر آذر ماه سال جاری قبل از شروع ایام فاطمیه در مرحله کشوری این جشنواره میزبان خواهیم بود، اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قرای ملی و بین المللی در شهرستان ها در دستور کار قرار دارد. زارع اظهار امیدواری کرد که مازندران بتواند به نحو شایسته میزبان این جشنواره باشد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیدار اعضاء ستاد برگزاری جشنواره ملی تلاوت های مجلسی با نماینده ولی فقیه قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد