Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی برابر هوادار اظهار داشت: از اول هفته مصاحبه کردند و جو تیم ما را بر هم زدند بعد می‌گویند چرا اعتراض نمی‌کنید. در طول این چند هفته کادر فنی پرسپولیس بیشتر از بازیکنان اخطار گرفته اند. مگر می‌شود هر تیمی بیاید در آزادی از ما امتیاز بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شکایت رسمی باشگاه پرسپولیس از قضاوت علی صفایی

او افزود: من یه سوال دارم این بازی چه فرقی با بازی‌های دیگر دارد که تماشاگران از بازی‌های بعد باید به ورزشگاه بیایند؟ چه سازوکاری به وجود خواهد آمد که این هفته حضور تماشاگران لغو شد؟ ما در بازی‌های نیم فصل اول بیشتر میزبان هستیم و به ضرر ما است این شرایطی که وجود دارد. اگر بخواهیم حرف بزنیم می‌شود درباره این اتفاقات یک کتاب نوشت. چرا نباید در بازی امروز هوادار نداشته باشیم؟ اگر هوادار بود می‌توانستیم با دست گل بخوریم؟ من نمیدانم کارشناسان نمی‌بینند؟ فقط بلدند علیه پرسپولیس حرف بزنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

تیم ریکرو بانوان کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران در بخش تیمی را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز 1926 را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز 1898 بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود