Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی درفرودگاه خرم آباد به خبرنگار ما گفت: در جلسه امروز موانع و مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل لرستان را رصد و برای حل و مرتفع کردن این مشکلات تصمیم گیری خواهیم کرد

به گزارش صدا و سیما، رئیس جمهور با ابراز نگرانی از بالا بودن نرخ بیکاری در لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان در همه بخش‌ها افزود: همه سعی و تلاش دولت این هست که نرخ بیکاری در کشور و بویژه لرستان به حداقل ممکن کاهش یابد

حجت الاسلام والمسلمین با ادای احترام به ۶ هزار و ۳۰۰ شهید والا مقام لرستان، شهدای پرستار و خدمت و خانواده‌های محترم ایثارگران و ازادگان اظهار امید واری کرد این سفر منشا خیر و برکت برای مردم فهیم لرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس جمهور در ادامه در بازدید از کارخانه یخچالسازی خرم آباد گفت:تلاش می‌کنیم با کمک به این مجموعه تعداد افراد شاغل در این مجموعه به ۶۰۰ نفر برسد

هم اکنون در این واحد اقتصادی ۱۰۰ نفر فعالیت می‌کنند

تسهیلات بانکی مهمترین مطالبه کیوان کاظمی رییس کارخانه یخچال سازی خرم آباد است. کارخانه یخچال سازی چندین سال تعطیل بود وهم اکنون با ۱۰ درصد ظرفیت فعال است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استان لرستان رئیس جمهور سفر استانی صراط خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن کریم به اهمیت شورا و مشورت اشاره شده و خداوند در آیه «والذین استجابوا لربهم و اقاموالصلواه و امرهم شوری بی نهم و مما رزقنهم ینفقون» در کنار شورا بزرگترین ارکان دین یعنی نماز را ذکر کرده است.

وی افزود: از سعادت جامعه اجرای عدالت است که قدم‌های زیادی در این راستا برداشته شده است اما باز هم نیاز به استمرار دارد.

وی بیان کرد: خداوند بر پیامبر نیز تاکید داشته که با مردم مشورت کند و در امور مختلف مشورت را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه سنندج وظیفه دولت عدالت مدار را توجه به جامعه و مبارزه با فقر و تبعیض خواند و اعلام کرد: مسؤولان لاید زمینه رفع محرومیت را در جامعه فراهم کنند چرا که جامعه‌ای که در فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی باشد شور و مشورت نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: کار و فعالیت اقتصادی در برنامه‌ریزی مسؤولان قطعاً وجود دارد اما باید برای رونق اقتصادی از ظرفیت‌ها استعداد جوانان نیز بهره برد و همه ظرفیت‌ها را بکار بست.

ماموستا رستمی خواستار توجه به اشتغال و رفع بیکاری جوانان شد و جهش تولید و رونق اقتصادی را نیازمند توجه و همراهی مسؤولان و مردم دانست.

کد خبر 6090892

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود