Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@03:06:33 GMT

احتمال فوت ۵۰ تن در ایالت طوفان‌زده «کنتاکی»

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۴۸۹۵

احتمال فوت ۵۰ تن در ایالت طوفان‌زده «کنتاکی»

مقامات محلی ایالت کنتاکی آمریکا از احتمال مرگ دستکم ۵۰ تن بر اثر وقوع طوفان خبر دادند.

فرماندار ایالت کنتاکی گفت: اواخر شب گذشته و صبح امروز (شنبه) طوفان، کنتاکی و چند ایالت دیگر آمریکا را درنوردید که احتمال کشته شدن بیش از ۵۰ تن وجود دارد.

فرماندار ایالت کنتاکی با فاجعه بار خواندن مناطق طوفان زده و اعلام وضعیت اضطراری گفت: بر این باوریم که شمار قربانیان طوفان در این ایالت از ۵۰ نفر فراتر خواهد رفت و به ۷۰ یا ۱۰۰ کشته می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پی وقوع طوفان، برق حدود ۶۰ هزار مشترک در ایالت کنتاکی قطع شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه ان بی سی نیوز، روز گذشته هشداری نسبت به احتمال وقوع طوفان صادر شد که بخش‌هایی از ایالت‌های آرکانزاس، ایلینوی، میزوری و تنسی را در بر خواهد گرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طوفان کنتاکی مرگ و میر ایالت کنتاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان+ فیلم
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند