Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) "بانوی روایتگر وقایع ماندگار و تبیین‌گر جهان اسلام" و گرامیداشت روز پرستار در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) "بانوی روایتگر وقایع ماندگار و تبیین‌گر جهان اسلام" و همچنین گرامیداشت روز پرستار عصر امروز به همت بانوان بسیج رسانه گیلان و انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اظهار داشت: یاد همه عزیزانی که در راه حفظ جان انسان‌ها، جان خود را که عزیزترین سرمایه زندگی‌شان بود در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند‌ را گرامی می‌داریم.

سرهنگ مهدی پارسا با اشاره به هنر روایتگری حضرت زینب(س) در رساندن پیام نهضت کربلا ابراز داشت: ایشان پیام‌رسان بزرگ نهضت کربلا بودند و به عنوان بانوی روایتگر صحنه را به خوبی دیدند و روایت‌ کردند و امروز خبرنگاران ما هم می‌توانند با استفاده از هنر خوب دیدن صحنه‌ها را انعکاس دهند.

امام جمعه قزوین: جامعه پرستاری الگوی حضرت زینب(س) را هیچ‌گاه فراموش نکند پدرانه‌های یک شهید فاطمیون: دخترانم در پناه حضرت زینب(س) هستندامام جمعه ایلام: راه غلبه بر آسیب‌های اجتماعی عمل به سیره حضرت زینب(س) است
وی تصریح کرد: اصحاب رسانه با تأسی از هنر روایتگری حضرت زینب(س) باید اتفاقات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای جهانیان روایت کنند و این هنر بزرگ اصحاب رسانه است چرا که دشمن با تمام ابزارهای رسانه‌ای خود علیه جمهوری اسلامی می‌تازد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه امروز در جنگ روایت‌ها به سر می‌بریم و در این صحنه باید حرف برای گفتن داشته باشیم عنوان کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای خوبی در این کشور رقم می‌خورد که در روایتگری این اتفاقات نباید تعلل و سستی وجود داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به واقعه عاشورا و نقش تبیین‌گر حضرت زینب(س) اظهار داشت: حاکمان ظلم درصدد بودند که حادثه کربلا، شخصیت امام حسین(ع) و شهدای کربلا را تحریف کنند اما حضرت زینب(س) جلوی این اندیشه حکومتِ ظلم ایستاد.

اشرف جناتی خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواستند اسرا را از بین پیکرهای مطهر شهدای کربلا عبور دهند، حضرت زینب(س) نخستین کلام روشنگرانه خود را در آن لحظه مطرح کردند و فرمودند "خدایا این قربانی را از ما بپذیر."

وی با اشاره به روشنگری هنرمندانه و مناسب حضرت زینب(س) و آشکار شدن چهره واقعی دستگاه اموی تصریح کرد: اگر با سیره اهل‌بیت(ع) و سخنان آنها آشنا شویم به راحتی می‌توانیم راه درست را تشخیص دهیم و در این راه فقط باید خود را متصل به اهل‌بیت عصمت و طهارت کنیم.

به گزارش تسنیم در پایان مراسم از "سارا ناصری" پرستار و خبرنگار خبرگزاری تسنیم و تعدادی از خانواده‌های معزز شهدای پرستار با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت زینب س تبیین گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)