Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر گفت: تیم سابر دختران پس از ۲ سال عدم حضور در مسابقات برون مرزی قرار است به همراه تیم مردان عازم جام جهانی گرجستان شود

امین قربانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پیش از اعزام به جام جهانی گرجستان، اظهار داشت: اردوی اسلحه سابر باری اعزام به جام جهانی در حال حاضر شروع شده و سابریست‌ها چند وقتی است که در اردو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ۲ مرحله اردوی دیگر هم برگزار خواهد شد تا در نهایت پس از ۳ مرحله اردو و برگزاری ۳ دور مسابقات انتخابی ۴ سابریست منتخب راهی جام جهانی گرجستان شوند. در حال حاضر ۶ شمشیرباز در اردو حضور دارند و پس از برگزاری مسابقات انتخابی ۲ نفر خط خواهند خورد.

وی در مورد شرایط جسمانی ملی پوشان و همچنین در واکنش به نتیجه نه چندان رضایت بخش علی پاکدامن در مسابقات اخیر، خاطرنشان کرد: پس از بازی‌های المپیک سابریست‌های ایرانی شرایط روحی خوبی نداشتند و دلیل آن هم طبیعی بود چرا که تیم ملی شمشیربازی ایران برای کسب مدال عازم المپیک توکیو شده بود و همانگونه که یادتان هست حق تیم سابر ایران در المپیک کسب مدال و رفتن روی سکو بود، اما نتایجی که در پایان رقم خورد، روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. خوشبختانه در حال حاضر مصدومیتی در تیم نداریم و از نظر روحی و انگیزشی هم شرایط خوب است. در اردوی نخست بیشتر روی بدنسازی کار کردیم و در دو اردوی بعدی تمرکزمان بیشتر روی مسایل فنی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی اسلحه سابر در مورد عدم حضور مجتبی عابدینی در اردوی تیم ملی و فعالیتش به عنوان مربی تیم جوانان و نوجوانان، گفت: عابدینی به دلیل همان آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه کتف فعلا در حال گذراندن دوران درمان خود است و بنابه تصمیم شخصی که گرفته فعلا توانایی حضور در تمرینات را به خاطر همین مصدومیتش ندارد. طبق توافق که بین او و فدراسیون صورت گرفت و برای اینکه هم عابدینی از شمشیربازی دور نباشد و هم اینکه جوانان و نوجوانان بتوانند از تجربیات وی استفاده کنند، هدایت تیم جوانان را برعهده دارد. با توجه به این شرایط عابدینی قطعا در جام جهانی گرجستان تیم ملی سابر را همراهی نخواهد کرد و برای حضور این شمشیرباز باتجربه در مسابقات بعدی باید منتظر نظر شخصی‌اش باشیم تا سپس تصمیم نهایی گرفته شود.

مدیر تیم‌های شمشیربازی بانوان در خصوص شرایط این تیم، تصریح کرد: خوشبختانه تیم دختران پس از ۲ سال عدم حضور در مسابقات برون مرزی قرار است به همراه تیم مردان عازم جام جهانی گرجستان شود که این به نوبه خود یک اتفاق خیلی خوب است. هدف از حضور این تیم در جام جهانی محک زدن سابریست‌های بانو است تا به امید خدا بتوانند حضور شایسته‌ای در بازی‌های آسیایی هانگژو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: انتخابی تیم ملی نوجوانان اپه| قهرمانی شمشیرباز کیش با شکست نماینده یزد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون شمشیربازی اسلحه سابر امین قربانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شمشیربازی فدراسیون شمشیربازی اسلحه سابر امین قربانی جام جهانی گرجستان اسلحه سابر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد