Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید تعدادی از این کلانشهر از محله‌های نفرآباد و هاشم‌آباد شهرستان ری و گفت‌وگو با مردم این منطقه خبر داد.

علی خضریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نظارت میدانی خود به همراه روح‌الله ایزدخواه و سیدنظام‌الدین موسوی از محله‌های نفرآباد و هاشم‌آباد شهرستان ری و گفت‌وگو با مردم این منطقه، اظهار کرد: در جریان این بازدید و در زمینه بررسی وضعیت بافت مناطق نفرآباد و هاشم‌آباد و قواعد و قوانینی که مشکلاتی را به همراه داشته است عصر روز جمعه ۱۹ آذرماه نشستی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و به مناسبت روز دانشجو با حضور مردم منطقه در محل برگزار شد که در کنار اعضای مجمع نمایندگان تهران، برخی از اعضای شورای شهر تهران، شهردار منطقه و فرماندار شهرستان ری نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از شنیدن مشکلات مردم طی سال‌های گذشته که محصول نگاه توسعه‌محور جریان تکنوکرات در مدیریت اجرایی و شهری بوده است، مقرر شد به منظور رفع مشکلات محله‌های نفرآباد و هاشم‌آباد طی ۱۵ روز آینده نشستی در مجلس با حضور مسئولان ذیربط اجرایی در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، شورای عالی مسکن، شهرداری و شورای شهر تهران برگزار شود تا با محوریت مجلس راه‌های قانونی رفع مشکلات مردم شناسایی و مورد جمع‌بندی قرار گیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران ادامه داد: شهرداری تهران نیز در این نشست متعهد شد تا پایان سال جاری و پس از ایجاد هماهنگی‌های اولیه موضوعات و مشکلات محله‌های نفرآباد و هاشم آباد را تعیین تکلیف و برطرف کند.

خضریان افزود: شهرداری و شورای شهر تهران در حضور مردم محله‌های مذکور متعهد شدند با توجه به اینکه اراضی محله نفرآباد طی سال‌های گذشته با قیمت بسیار پایین خریداری و در اختیار شهرداری قرار گرفته است، این نهاد برای خروج محله از شرایط ناهمگون و ایجاد شئونات شهری برای نوسازی دو محله نفرآباد و هاشم‌آباد پیشگام شود و ساخت و ساز در این اراضی را آغاز کند تا با ایجاد اطمینان برای مردم، انگیزه برای سایر سرمایه‌گذاران نیز افزایش پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: در این نشست بر روی مصوباتی از جمله اطلاع‌رسانی کامل موضوعات، طرح تفصیلی و مصوبات جلسه به صورت دقیق به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با نصب بنر و استقرار کارشناسان شهرسازی در ناحیه، پیگیری در خصوص اصلاح و بازنگری ساختار طرح تفصیلی با هماهنگی میراث فرهنگی و سایر نهادها با رعایت مصالح مردم محل و حقوق عامه در کمیسیون ماده ۵، استقرار کانکس نیروی انتظامی در محله، ارائه خدمات عمومی روشنایی در محدوده محله، تعیین تکلیف علمک‌های گاز بلاتکلیف و رفع نشتی گاز سایر علمک‌های موجود در محله، جانمایی و احداث بازار محلی میوه و تره‌بار، بررسی مشکلات نشست منازل مسکونی جنب مترو و شناسایی و احصاء فضاهای ناامن و بی‌دفاع شهری و ارائه راهکار در این خصوص از جمله حصارکشی، تبدیل به زمین بازی و یا زیباسازی که پیش‌تر مورد بررسی میدانی مسئولان قرار گرفته بود نیز تأکید شد.

کد خبر 541302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجمع نمایندگان تهران مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محله های نفرآباد و هاشم آباد شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتخاب فرد اصلح ضروری است و مردم نگاه قبیله گرایی را کنار بگذارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی اظهار کرد: اگر افرادی بدون در نظر گرفتن شایسته‌سالاری به فردی رأی دهند، خیانت به اسلام، نظام و مردم کرده است، انتخاب فرد اصلح ضروری بوده و مردم نگاه قبیله گرایی را کنار بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی امین و امانت‌دار مردم بوده و حفاظت و صیانت از رأی مردم را بر عهده دارند، همچنین مسئولان طبق قوانین حق تبلیغ ندارند و در غیر این صورت برخورد خواهد شد.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: اگر تخلفاتی صورت بگیرد، باید اطلاع‌رسانی شود تا جنبه بازدارندگی داشته باشد، همچنین منصوبان ولی‌فقیه در لرستان هم به‌صورت یکسان حق دارند و ضوابط رعایت خواهد شد.

شاهرخی اضافه کرد: هیچ نهادی در لرستان درباره رد و یا تأیید شخص و یا حوزه انتخابیه از نماینده ولی‌فقیه استعلام نکرده و همه‌چیز برای مردم یکسان خواهد بود.

وی با اشاره به انتصاب استاندار جدید لرستان افزود: اولین گام لزوم حمایت دولت و قوای سه‌گانه از ایشان است تا شاهد توسعه باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: حمایت‌هایی که تاکنون انجام‌شده قابل‌تقدیر اما کافی نیست و همکاری با استاندار جدید ضروری خواهد بود تا تحول همراه با جهش را شاهد باشیم.

شاهرخی با اشاره به‌روز کارگر ادامه داد: حیات وزندگی جامعه وابسته به کار و کارگر و مهم تلقی می‌شود، جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم باکار داشته باشد.

وی اظهار کرد: ویژه خواری، ربا، رانت و از این قبیل در نظام اسلامی باید برچیده شود، همچنین بخشی از مشکلات امروز از عدم به هنگام، فوری و قاطع در مبارزه با فساد بوده، توجه به ارتقا شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: گروهی منحرف این فقیه و فیلسوف را از جامعه اسلامی گرفتند و با توجه به نامگذاری این روز به نام معلم روز معلم، معلمان چراغ ارشاد را در دل شاگردان روشن نگه دارند که با ارزش‌ترین هدیه است.

شاهرخی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: این ورزش با طنین ذکر و یاد اهل‌بیت به‌ویژه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام همراه و این فرهنگ باید باهدف جوانمردی تبلیغ شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز