Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:16:38 GMT

قهرمان سابق کشتی سرپرست اداره کل ورزش خوزستان شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۱۵۵۷

قهرمان سابق کشتی سرپرست اداره کل ورزش خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ورزش و جوانان امروز با صدور حکمی، حمید بنی تمیم را به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان منصوب کرد.

حمید بنی‌تمیم که متولد سال ۱۳۵۸ شهرستان شوش استان خوستان است، یکی از کشتی گیران فرنگی ایران است. از افتخارات وی می‌توان به کسب مدال برنز در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا ۲۰۰۶ و همچنین دو مدال طلا و نقره دانشجویان جهان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از استعفا رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی ایران در آبان ۱۳۹۷ به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، بنی‌تمیم پیش از آن سابقه نایب رئیسی و دبیری این فدراسیون را در کارنامه داشت. بنی تمیم در سال ۱۳۹۸ نامزد ریاست فدراسیون کشتی ایران شد و با کسب ۱۱ رأی در رده سوم رأی‌گیری قرار گرفت.

قهرمان کشتی فرنگی دانشجویان جهان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش دانیال، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، نایب رئیس، دبیر و سرپرست فدراسیون کشتی، دبیر فدراسیون ناشنوایان و مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از جمله سوابق کاری بنی تمیم به شمار می‌روند.

افشین حیدری از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان فعالیت می‌کرد که اکنون جای خود را به یک خوزستانی دیگر داد.

کد خبر 5373557

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید بنی تمیم ورزش خوزستان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا مطالبات مردم لرستان از دولت بوشهر روز پرستار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها کرمانشاه روز دانشجو سیدابراهیم رئیسی خرم آباد سانحه تصادف ورزش و جوانان بنی تمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی