Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر تلاش دشمن برای تغییر باورها و محاسبات مردم و مسئولان را یادآور شد و افزود: جنگ روایت‌ها با استفاده از ابزار رسانه از سوی دشمن به ملت ایران تحمیل شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با پرستاران به موضوع جنگ روایت‌ها توجه ویژه داشتند که می‌تواند تلنگری برای جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دزفول هدف دشمن از جنگ روایت‌ها را تصویرسازی غلط از گذشته و نا امیدی ملت ایران از آینده دانست و گفت: اگر ما روایت‌ها را نگوییم دشمن هرطور که بخواهد آنها را روایت می‌کند.

وی با بیان اینکه تقریبا هیچ خبر و تحلیلی در رسانه‌های دشمن از جمله بی بی سی بدون قرار گرفتن در پازل روایت منتشر نمی‌شود، افزود: این رسانه‌ها به دنبال انعکاس حقیقت نیستند و ده ها روایت برای تحت تاثیر قرار دادن ذهن مردم ایران تولید می کنند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی ایران است، گفت: گاه حتی مدیران رسانه‌ای هم فریب جنگ روایت‌های دشمن را می‌خورند چه برسد به مردم عادی. 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای معرفی ایران به عنوان کشوری افسرده و سراسر عزا افزود: دشمن در جنگ نرم به دنبال تطهیر شاه پهلوی، معرفی ایران به عنوان عامل بحران در منطقه و جهان و اشتباه بودن تسخیر لانه جاسوسی است.

امام جمعه دزفول با اشاره به قطعنامه اخیر سازمان ملل علیه ایران با موضوع حقوق بشر با حمایت آمریکا، اسراییل، عربستان و دیگر کشورهای حامی آنها گفت: جنگ روایت‌ها جنگی تمام عیار در حوزه جنگ نرم است از این رو مردم ایران باید آگاه باشند و هرچیزی را در فضای مجازی باور نکنند.

وی افزود: باید با مستندسازی درست و واقعی در راستای مقابله با این روایت‌ها و بمباران عظیم رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.

دستاوردهای نظام برای مقابله با جنگ نرم دشمن بیان شوند

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم بیان دستاوردهای نظام برای مقابله با جنگ نرم دشمن، اظهارداشت: پیشرفت‌های ایران و اقتدار ایران اسلامی باید به صورت مستمر بیان شوند.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام علاوه بر مطالبه گری افزود: خدمات ارائه شده به مناطق محروم و روستایی با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

امام جمعه دزفول بیان کرد: جنگ تحمیلی دفاع از ناموس و کشورمان بوده و عزت، شرف و امنیت کنونی ما ناشی از همین دفاع مقدس بوده است.

وی آمریکا را منشا فساد در جهان دانست و افزود: این کشور به هر نقطه‌ای ورود کرده خون ریزی و غارت رخ داده است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: همه مشکلات کشور ما به طاغوت و لیبرال‌ها برمی‌گردد برای نمونه در زمان پهلوی بحرین از کشور جدا شد و این رژیم خیانت‌های زیادی به ملت ایران کرد.

وی جریان برانداز را متشکل از افرادی وطن فروش و خائن دانست و اظهارداشت: برخی عنوان می‌کنند مردم اسراییل انسان‌هایی صلح‌طلب هستند حال آنکه هم دولت و هم مردم این رژیم به دلیل اشغال خاک فلسطین، غاصب هستند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه دشمن از فساد در کشور روایت سازی می‌کند و حتی در مواردی که قوه قضاییه برخورد کرده آن را بزرگنمایی می‌کند، گفت: اگر مسوولی خطایی می‌کند برای جلوگیری از سوء استفاده نیاز نیست در خطبه‌ها گفته شود بلکه باید به صورت خصوصی به او گفته شود.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: امید است در ایام فاطمیه با معارف این حضرت بیشتر آشنا شویم چراکه تمام خوبی‌ها در ایشان جمع شده اند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی حضرت زهرا (س) را ساحتی هدایتگر برای تمام بشر دانست و افزود: ایام فاطمیه بهترین فرصت است تا خود را با سیره بی بی دوعالم همراه کنیم.

پیوند حوزه و دانشگاه کلید پیروزی انقلاب بود

امام جمعه دزفول با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهارداشت: کلید موفقیت انقلاب اسلامی پیوند حوزه و دانشگاه بود و این وحدت می‌تواند پیشرفت‌های فراوانی را برای مردم رقم بزند.

وی افزود: دشمن همواره به دنبال این است که حوزه و دانشگاه به هم پیوند نخورند و در جنگ نرم نیز این موضوع را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی تشکیل ستاد اقامه نماز شهرداری دزفول را یک اتفاق فرهنگی ارزنده از سوی شهردار دانست و گفت: این اقدام باید به الگویی برای سایر ادارات تبدیل شود.

وی برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستایی دزفول را اقدامی ارزشمند دانست و اظهارداشت: اگر روستاییان اشتغال خوبی داشته باشند به شهرها مهاجرت نمی‌کنند.

امام جمعه دزفول افزود: مسوولان استان از این نمایشگاه بازدید کردند و انتظار می‌رود با دادن وام‌های خوداشتغالی بخشی از جوانان و زنان بیکار ما را شاغل کنند.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت دادن به حمل و نقل اظهارداشت: این حوزه باعث ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود که باید به آن توجه کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در پایان با معرفی کتاب کشتی پهلو گرفته گفت: این کتاب در مورد زندگی حضرت زهرا (س) است و تاکنون بیش از ۵۰ دوره تجدید چاپ شده است.

برچسب‌ها لانه جاسوسی انقلاب اسلامی ایران سازمان ملل متحد دفاع مقدس اسرائیل دزفول شهادت حضرت فاطمه زهرا خوزستان قوه قضاییه فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لانه جاسوسی انقلاب اسلامی ایران سازمان ملل متحد لانه جاسوسی انقلاب اسلامی ایران سازمان ملل متحد دفاع مقدس اسرائیل دزفول شهادت حضرت فاطمه زهرا خوزستان قوه قضاییه فلسطین حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول حوزه و دانشگاه جنگ روایت ها ملت ایران جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند

امام جمعه رشت ضمن تشکر از رسانه‌ها گفت: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ماجرای اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) ضمن تشکر از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل گفت: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسراییل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت عدل در تعاملات اجتماعی اظهار داشت: خداوند در آفرینش انسان، عدل را رعایت کرده است؛ طبق روایات منظور از عدل رعایت انصاف در زندگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن گرامیداشت 11 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر، به دیدار جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: 14 میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه لوازم زندگی‌ مردم محصول رنج و زحمت کارگر است تصریح کرد: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را 89 روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و لذا همه کسانی‌که درصدد جذب‌ کارگر هستند باید به امنیت شغلی وی توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی بودند تصریح کرد: ایشان در عین حال که به آموزه‌های اسلامی پایبند و‌ معتقد بودند، یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام‌عیار بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان تصریح کرد: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهگ جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود و لذا یکی از دستاوردهای سفر رییس‌جمهور به این کشور‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است افزود: دشمن در تلاش بود روابط میان دو کشور تیره شود و این موضوع توسعه اقتصاصی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

امام جمعه رشت با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاه‌های خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/612

دیگر خبرها

  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است