Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین گام خود در جام حذفی کشور، روز یکشنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه می‌رود که این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.

فرهاد مجیدی که در دو فصل گذشته تیمش را تا فینال جام حذفی بالا برد اما در فینال به ترتیب مقابل تراکتور و فولاد مغلوب شد تا در کسب جام با استقلال ناکام بماند، در نخستین دیدار حذفی‌اش در این فصل لااقل روی کاغذ کار دشواری ندارد و باید با تیمی از لیگ ۲ در خانه بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی که تیمش در لیگ برتر شرایط خوبی دارد و هم امتیاز با سپاهان صدر نشین به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار گرفته است، احتمالاً با انجام تغییراتی نسبت به آخرین دیدارش در لیگ برتر در این دیدار به میدان می‌رود. یکی از این تغییرات که محتمل است، بازگشت علیرضا رضایی به چارچوب دروازه این تیم است.

رضایی که دروازه‌بان مورد علاقه فرهاد مجیدی است در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم لیگ برتر فرصت بازی پیدا کرد تا با ۲ کلین شیت از ۳ بازی و دریافت تنها یک گل در این ۳ بازی عملکردی قابل قبول از خود به جای گذاشته باشد.

بعد از حضور سید حسین حسینی در هفته‌های هشتم، نهم و دهم رقابتهای لیگ برتر بعید نیست بار دیگر مجیدی در این دیدار حذفی از رضایی استفاده کند تا این دروازه‌بان جوان از شرایط مسابقه خارج نشود. این در حالی است که مدتهاست مجیدی برای دیدارهای استقلال در لیگ برتر روی نام رشید مظاهری قلم قرمز کشیده و او را از لیست بازی خارج می‌کند.

دیدار استقلال و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا یک شنبه ۲۹ آذر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علیرضا رضایی استقلال علیرضا رضایی جام حذفی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار گیرند. این بازی به واسطه قرار گرفتن دو تیم در رده های دوم و سوم با ۵۲ و ۴۵ امتیاز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در خصوص این بازی اظهار داشت: نتیجه این دیدار می تواند تاثیر زیادی روی قهرمانی لیگ برتر داشته باشد. سپاهان اگر پیروز شود، کورس قهرمانی جذاب تر خواهد شد. پرسپولیس متاسفانه از جام حذفی حذف شد و در بازی با آلومینیوم نشان داد که در ساختار دفاعی دچار مشکل است و نبود علیرضا بیرانوند هم خیلی زیاد به چشم آمد.

او ادامه داد: آمادگی ذهنی در این بازی بسیار مهم است و برای موفقیت در این دیدار کادر فنی پرسپولیس باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده سپاهان کنند. «اوسمار ویه‌را» باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرد و در مصاف با سپاهان تعویض های بهتری داشته باشد.

او افزود: سپاهان دارای خط هافبک و حمله زهرداری است و بازیکنان بسیار با کیفیتی در این تیم حضور دارند. نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس برای این تیم که از کورس فاصله گرفته بود بسیار مهم است.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران گفت: این بازی هم برای هر دو تیم بسیار مهم است و به نظرم قهرمان لیگ برتر از دل این دو بازی بیرون خواهد. استقلال یکی از تیم های باکیفیت این دوره از مسابقات بوده و روز به روز باکیفیت تر بازی می کند و صدرنشینی این تیم بی دلیل نیست.

کلهر تصریح کرد: تراکتور فراز و نشیب های زیادی داشته از طرفی با اضافه شدن حمید مطهری به کادر فنی این تیم مدیران و هواداران تراکتور می توانند امیدوار به کسب نتایج بهتر از تیم خود باشند چون مطهری سالهاست که در لیگ برتر فعال است و نسبت به تمام تیم ها شناخت خوبی دارد.

او در پایان گفت: تراکتور یک پیروزی روحیه بخش در جام حذفی به دست آورد و بازیکنان این تیم با انگیزه دوچندان گام به دیدار با استقلال خواهند گذاشت. امیدوارم کیفیت بالایی از دیدار های باقی مانده تا پایان فصل را شاهد باشیم و تیم ها بازی رو به جلویی را از خود به نمایش بگذارند.

کد خبر 6092719

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است