Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سیاوش مسلمی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی و رصد سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران باند بزرگ بین المللی قاچاق سلاح شکاری و شورشی و مشروبات الکی که در سطح کشور اقدام به توزیع می‌کرد، در مازندران شناسایی و منهدم شد، اظهار کرد: سرشاخه‌های این باند در کشورهای همسایه قرار داشتند و دامنه فعالیت آنها در سطح کشور بوده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری عوامل این باند در مازندران خبر داد و افزود: در همین راستا 8 خودرو از این باند توقیف و 15 هزار قطعه انواع شیشه و قوطی مشروبات الکی و 43 قبضه سلاح شکاری و جنگی نیز کشف و ضبط شد

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران از ادامه شناسایی دیگر افراد این باند خبر داد و گفت: ارزش محموله کشف شده از این باند بالغ بر 20 میلیارد تومان است.

مسلمی یادآور شد: سرشاخه های آنها در کشورهای همسایه بودند و البته چند استان کشور درگیر این باند بودند.

محمد کریمی دادستان مرکز مازندران نیز با بیان اینکه دستگیری این باند، حاصل تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه کربلا مازندران و با دستور قضایی استان بوده است، اظهار کرد: میزان مشروبات کشف شده حدود 100 هزار لیتر برآورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای دستگیر شده باند با قرار قضایی بازداشت هستند، گفت: برخورد دستگاه قضایی با این افراد قاطع خواهد بود و حبس های طویل المدت و شلاق و جزای نقدی در انتظار آنها است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1122445 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما

به گزارش همشهری آنلاین،‌اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند. یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

دو منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس صحت این خبر را تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

کد خبر 847908 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسمومیت پزشکی

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران