Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:27:59 GMT

زمان حمایت کامل از فوتبال فارس است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۳۶۴

زمان حمایت کامل از فوتبال فارس است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا حسینی رئیس هیئت فوتبال شیراز گفت: عملکرد درخشان تیم های فوتبال شیراز و فارس در تمامی رده های مسابقات کشوری نشان دهنده این حقیقت است که مدیران فوتبالی و ورزشی، تلاش خود را تا حد امکان انجام داده اند و حالا دقیقا همان زمانی است که مسئولان استان اعم از استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس، شورای شهر و همه ارگان ها باید جلو بیایند و یک گوشه کار را بگیرند،  چون ما نمی توانیم به تنهایی این همه بار را به دوش بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متولی فوتبال شیراز بیان کرد: تیم های ما با کمترین امکانات، بهترین عملکرد را داشته اند و در تمامی رده های پایه، تیم های استان فارس و شهر شیراز در صدر جدول قرار دارند و تیم های بزرگسالان ما در دسته های مختلف کشوری عملکرد قابل قبولی داشته اند و مسئولان نباید نسبت به این موفقیت ها بی تفاوت باشند و  به عنوان یک تماشاگر ظاهر شوند.

او با اشاره به این نکته که مسئولان استانی باید به فکر توسعه ورزش باشند، تصریح کرد: وضعیت امروز تیم های شیرازی نوید این را می دهد که از نظر فنی زمینه برای پیشرفت فراهم است و تیم های این شهر نیاز به حمایت دارند و بخش خصوصی باید از حمایت خاصی برخوردار شود.

حسینی ادامه داد: بازی های تیم قشقایی به عنوان صدرنشین مسابقات لیگ یک، چرا نباید به شکل زنده پخش شود؟ پخش مسابقات از صدا و سیما می تواند روند پیشرفت تیم قشقایی را تداوم ببخشد زیرا تیم فجر که تا کنون در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته و مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی کسب کرده اکنون نیاز به حمایت دارد.

رئیس هیئت فوتبال شیراز در ادامه به وضعیت نگران کننده تیم های فوتسال بانوان شیراز اشاره کرد و افزود: هر هفته ای که تیم های ما میزبان هستند با مشکلات زیادی برای فراهم کردن سالن مواجه هستیم.

او گفت: مدیران باشگاه ها مظلوم واقع شده اند و برای فراهم کردن سالنی که پول آن را هم پرداخت می کنند، باید تلاش و دوندگی زیادی انجام دهند.

حسینی بیان کرد: این در حالی است که خود ارگان ها باید جلو بیایند و به ورزش شهر کمک کنند و اماکن ورزشی باید در اختیار ورزش باشد و اگر قرار است ساختار ورزش درست شود، باید همه کمک کنند و فکر می کنم اولین گام در این راه دستور و اقدام جدی از سوی شخص اول استان است و از استاندار فارس درخواست می کنیم به این مسئله ورود کرده و دستور حمایت ارگان ها از فوتبال را صادر کنند.

او تصریح کرد: ما می توانیم حرف اول را در فوتبال کشور بزنیم و این مسئله تا همین جای فصل ثابت شده است و هیئت فوتبال فارس و شیراز همه ساله با سیلی صورت فوتبال این شهر و استان را سرخ نگه می دارند اما تا یک جا توان دارند.

رئیس هیئت فوتبال شیراز ادامه داد: ما پارسال نتوانستیم یک تقدیر خشک و خالی از تیم های پایه مان که در کشور مقام آوردند، انجام دهیم و نتوانستیم کاری کنیم که فقط بگوییم نسبت به درخشش شما بی تفاوت نیستیم و اگر قرار است جلوی خروج استعدادها را بگیریم باید تمام قد پشت این تیم ها باشیم و حمایت کنیم.

او افزود: انتظار می رود مسئولان به خواب زمستانی فرو نروند زیرا فرار استعدادها نتیجه بی تفاوتی مسئولان است و انتظار می رود در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای حمایت گسترده از فوتبال انجام شود.

حسینی گفت: اگر حمایت نشود برای همیشه مدیون این شهر و استان هستیم.

رئیس هیئت فوتبال شیراز بیان کرد: ما در دامنه کوه هستیم و داریم به سمت قله حرکت می کنیم اما اگر کمک نشود، ممکن است به پایین پرتاب شویم و برگردیم به زمانی که دربی شیراز را در لیگ یک و دو می دیدیم

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی