Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@21:26:51 GMT

آخرین وضعیت گزارشگر ۲۰:۳۰

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۵۱۱۳

زهرا چخماقی گزارشگر صداوسیما که به دلیل نامشخصی به کما رفته بود، از حالت کما خارج شده، سطح هوشیاری مطلوبی دارد و در بخش آی سی یو تحت مراقت‌های ویژه است. ناطقان: همکار زهرا چخماقی خبرنگار و گزارشگر صداوسیما وضعیت فعلی این خبرنگار در بیمارستان را مساعد عنوان کرد و در توضیحاتی گفت: طبق آخرین اطلاعات، خانم چخماقی وضعیت خوبی دارد و خدا را شکر حالشان بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین مشکلی که وجود داشت این بود که علت بیماری مشخص نبود و علت آن مشخص نشده، اما وضعیتشان به حالت پایداری رسیده است.

به گفته وی زهرا چخماقی در حال حاضر روند درمان را در بخش مراقبت‌های ویژه می‌گذراند و پزشکان در حال بررسی علت مساله پیش‌آمده برای او هستند.

این خبرنگار صداوسیما در منزل دچار مشکل و پس از آن به بیمارستان منتقل شده است.
منبع: ایسنا برچسب ها: آخرین وضعیت ، گزارشگر ، بیمارستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آخرین وضعیت گزارشگر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

با گذشت چند روز از کشف گورهای دسته جمعی شهدای فلسطینی در محوطه مرکز درمانی ناصر در شهر خان یونس در نوار غزه، تلاش های تیم های تفحص و دفاع شهری به منظور بیرون کشیدن پیکر سایر شهدا و شناسایی هویت این افراد با دشواری فراوان ادامه دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، بیمارستان ناصر در شهر خان یونس شاهد کشف گور دسته جمعی بیش از 200 شهید فلسطینی است که با دستان و چشمانی بسته به دست نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

 

.

 

«رائد صقر»؛ سخنگوی نیروهای دفاع شهری فلسطین در تشریح ابعاد جنایت صهیونیست ها در این مرکز درمانی به خبرنگار تسنیم در غزه گفت: تاکنون نزدیک به 185 تا 190 شهید را در این گور دسته جمعی شناسایی کرده ایم. آمار دقیقی از تعداد شهدا در دست نیست، اما به نظر می‌رسد این آمار از 300 تا 400 شهید نیز فراتر خواهد رفت.



همزمان با عملیات تفحص شهدا، مادران فلسطینی با حلقه زدن در اطراف پیکر شهدا در آرزوی یافتن پیکر فرزندان مفقود شده خود در گورهای دسته جمعی محوطه مرکز درمانی ناصر هستند.

یک مادر شهید که پس از دو ماه موفق به شناسایی پیکر فرزندش در این گورهای جمعی شد به خبرنگار تسنیم گفت: الان که پسرم را پیدا کرده ام، قلبم آرام گرفت. همه به من می گفتند به دنبال پیکر فرزندت نباش، معلوم نیست بتوانی جسد او را پیدا کنی، اما من می خواستم او را دفن کنم و برایش فاتحه بخوانم تا آرام شوم.

افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزهایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها




پس از پیدا شدن گورستان مخفی بیمارستان شفا در غزه، این دومین نمونه از گورهای دسته جمعی فلسطینیان است که نشانگر تلاش ارتش اسرائیل برای پنهان کردن آثار جنایات خود در بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت سرخ صلیب سرخ در غزه
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم