Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:32:55 GMT

قیمت ارزهای دیجیتالی امروز ۲۹ آذر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۰۷۳۶

قیمت ارزهای دیجیتالی امروز ۲۹ آذر

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش مشرق، با وجود تکمیل ساختار اصلاحی، بیت کوین نتوانست محدوده ۵۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و مجدد شاهد روند نزولی این رمز ارز بودیم. با از دست دادن سطح ۴۷ هزار دلار همچنان پیش بینی می‌شود که روند نزولی بیت کوین تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین چین در ماه مه به مقابله با صنعت استخراج رمزارز برخاست، اما بسیاری از ماینرها راه‌هایی را برای ادامه فعالیت و فرار از شناسایی شدن پیدا کرده‌اند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۶.۲۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۸.۳۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۶۶.۱۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۲۰.۱۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸.۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۸۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان) بیت کوین 46.657 ۱,۴۱۰,۳۳۲,۹۸۹ اتریوم 3.923 ۱۱۸,۶۰۸,۳۶۶ بایننس کوین 523 ۱۵,۷۹۳,۹۶۰ تتر 0.99 ۳۰,۱۷۰ سولانا 176 ۵,۳۳۶,۶۲۹ ریپل 0.88 ۲۶,۸۳۶

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت بیت کوین ارز دیجیتال قیمت بیت کوین قیمت رمز ارزها خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ارز دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز (شنبه ۸اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: دلار آزاد به کانال ۶۲ هزار تومان رسید

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۱۰۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۷ تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228544 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار