Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:16:20 GMT

فردوسی پور با مس به فوتبال برگشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۲۳۶۸

فردوسی پور با مس به فوتبال برگشت (عکس)

مهاجم تیم مس کرمان بعد از باز کردن دروازه تیم ماشین سازی، شادی گل ویژه ای را انجام داد.

به گزارش ورزش سه، تیم مس کرمان امروز موفق شد در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، میزبان خود ماشین سازی را با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه یادگار امام تبریز شکست دهد.

 

نارنجی پوشان در حالی موفق به کسب پیروزی شدند که تا ده دقیقه به پایان کار، نتیجه مساوی بود و تیم میزبان تلاش می کرد تا کار را به وقت های اضافه بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهواروقی، زننده گل تساوی ماشین اما در دقیقه 82 توپ را لو داد تا صیادکوکبی صاحب توپ شود؛ پاس بازیکن تعویضی مس پس از برخورد به بازیکن حریف به بهرام رشید فرخی رسید تا این بازیکن با یک ضربه زیبا توپ را از بین پاهای دروازه بان ماشین عبور داده و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

 

 

فرخی بعد از باز کردن دروازه ماشین سازی پیراهن خود را بالا برده و نوشته ای را در حمایت از عادل فردوسی پور به نمایش گذاشت؛ روی پیراهن زیرین بازیکن مس خطاب به مجری برنامه نود که چند سالی است برنامه اش دیگر پخش نمی شود، نوشته شده بود: "دلتنگ صدایی که عادل بود...عادل فردوسی پور"

 

فرخی در سال 98 و در جریان شکست 4-1 مس مقابل تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم شادی گل ویژه ای در ورزشگاه یادگار امام انجام داده بود. او در آن دیدار زیر پیراهنی خود را که روی آن نوشته شده بود "جای مادران سرزمینم در ورزشگاه خالیست." مقابل دوربین ها به نمایش گذاشت تا به یکی از چهره های خبرساز آن روزها تبدیل شود.

دسته یک مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت