Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@09:45:35 GMT

افشای آبروریزی امنیتی و اخلاقی رئیس سابق موساد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۶۶۸۳

افشای آبروریزی امنیتی و اخلاقی رئیس سابق موساد

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی شب گذشته در برنامه‌ای دست به افشای آبروریزی امنیتی و اخلاقی «یوسی کوهن» رئیس سابق موساد در دوره بنیامین نتانیاهو، زد.

به گزارش این شبکه «یوسی کوهن» در اواخر سال ۲۰۱۸ در یک هواپیما با یک مهماندار زن و همسرش به گفت‌و‌گو نشسته و اسرار دولتی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. به طوریکه با افتخار از جزئیات عملیات‌های موساد در سرتاسر جهان سخن گفته و علاوه بر آن اطلاعاتی از سفرهایش را به آن‌ها داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گای شیکر» همسر مهماندار مذکور که یک تاجر معروف است، به این شبکه گفت: «یوسی کوهن داستان‌های زیادی از جمله از موساد برای ما تعریف کرد. او خیلی وراج بود. به ما گفت که موساد با پزشک مخصوص یکی از رهبران عرب در ارتباط است.»

به گفته او، یوسی کوهن در آن هواپیما همچنین جزئیاتی از نحوه مدیریتش در موساد را به آن‌ها گفته است.

گای شیکر افزود: «به من گفت.. وقتی رئیس موساد شدم. با دقت گوش کن! در عرض ۱۰ روز شش مسئول بلندپایه را برکنار کردم. چون به طور کامل وفادار نبودند. فکر می‌کردند که من با آن‌ها در یک سطح هستم. اما وقتی رئیس شدم بدون هیچ گونه رحمی آن‌ها را بیرون انداختم.»

این تاجر معروف اسرائیلی همچنین گفت که یوسی کوهن پس از آن دیدار در هواپیما، بارها به همسرش پیام داده و با الفاظ نامناسبی او را خطاب قرار داده است و تلاش کرده تا با او ارتباط بگیرد و به مدت دو سال با او روابط پنهانی داشته است.

او خطاب به رئیس سابق موساد گفت: «تو خانواده‌ام را نابود کردی.»

پس از این برنامه «یوسی کوهن» نیز در پاسخ مدعی شد اسرار امنیتی را در اختیار آن‌ها قرار نداده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یوسی کوهن اسرائیل یوسی کوهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «عباس المالکی» فعال سیاسی عراقی تاکید کرد که سفارت آمریکا در بغداد به دنبال گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق و اجرای پروژه های مخرب خود است.

وی افزود: مخالفت آمریکا و انگلیس با تصویب قانون مبارزه با فحشاء در عراق به این دلیل انجام می شود که واشنگتن از انحرافات اخلاقی به عنوان وسیله ای برای اجرای سیاست های خود در برخی کشورهای منطقه از جمله عراق استفاده می کند.

المالکی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از عمله های خود در عراق که مشکلات اخلاقی دارند برای تحقق اهداف سیاسی و ناامن کردن کشور استفاده می کنند.

وی گفت: این کشورها از عناصر منحرف حمایت های مالی به عمل آورده و به آنها ویزا و محل اقامت در برخی کشورهای همسایه می دهند. سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی به شمار می رود. این مرکز عناصر مشکل دار را دور خود جمع کرده و آنها را به کشورهای دیگر اعزام می کند.

روز گذشته نیز «علی جابر التمیمی» کارشناس مسائل حقوقی عراق تاکید کرد که «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد قانون‌های بین المللی را در خصوص این کشور نقض کرده است.

وی افزود: سفیر آمریکا در امور داخلی عراق دخالت می‌کند که بدین ترتیب مفاد توافقنامه امضا شده میان بغداد و واشنگتن را نقض کرده است.

التمیمی اضافه کرد: رومانسکی به قانون مبارزه با فحشاء در عراق اعتراض کرده که این اقدام در تضاد با مفاد یک، ۲ و سه منشور سازمان ملل و ماده ۲۷ توافقنامه راهبردی امضا شده با طرف آمریکایی در سال ۲۰۰۸ به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: بدین ترتیب عراق حق دارد سفیر آمریکا را بر اساس توافقنامه وین سال ۱۹۶۱ بند مربوط به تعیین روابط دیپلماتیک از این کشور اخراج کند. بر اساس ماده ۹ توافقنامه وین هر کشوری می‌تواند هر سفیر نامطلوبی را اخراج کند.

کد خبر 6092951

دیگر خبرها

  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد