Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی در نشست هماهنگی برگزاری دهه بصیرت و سالگرد حاج قاسم سلیمانی، افزود: برنامه‌های دهه بصیرت این استان از اول دی ماه آغاز و تا پانزدهم دی ماه نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: اجرای رزمایش کمک مومنانه، برگزاری نشست‌های شب خاطره با موضوع تشییع با شکوه سردار دل ها، برگزاری شب شعر با حضور شاعران برجسته استان، اجرای گروه‌های سرود و تئاتر خیابانی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و کتابخوانی، اکران تولیدات هنری و رسانه‌ای و فضاسازی‌ها گسترده در میادین و اماکن شهر از مهمترین برنامه‌های دهه بصیرت استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: اجرای پویش نسل سلیمانی‌ها، اجرای خدمات بهداشتی و درمانی در قالب طرح شهید سلیمانی و تقدیر از فعالان واکسیناسیون، تجلیل از کادر بهداشت و درمان از دیگر برنامه‌های این نهاد انقلابی در دهه بصیرت است.

سرهنگ گودرزی افزود: بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت زدایی، تولید نماهنگ و کلیپ‌های فاخر رسانه‌ای و پخش از طریق رسانه‌ها، برگزاری سومین جشنواره تئاتر سراسری سردار آسمانی، برگزاری برنامه فرهنگی در مهدهای قرآنی بسیج و معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی برای کودکان، برگزاری نشست‌های بانوان تحت عنوان همگام با سردار با موضوع سبک زندگی و تربیت نسل مقاوم، اعزام روحانیون و اساتید برای سخنرانی در راستای تبیبن گفتمان مقاومت و مکتب شهید سلیمانی، برگزاری نشست‌های حقوقی برای پیگیری و بررسی ابعاد حقوقی جنایت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان مرکزی است.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی طلایه دار ایستادگی در مقابل مستکبران جهان بود و امروز باید ابعاد مکتب و سیره شهید سلیمانی را به خوبی به نسل جوان معرفی کرد چرا که مکتب شهید سلیمانی در همه بخش ها کارآمد و نجات بخش است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: معرفی شهید سلیمانی نه تنها به عنوان یک قهرمان ملی بلکه به عنوان قهرمان امت اسلام و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم در عرصه بین المللی یک وظیفه و رسالت مهم است.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی حیات با برکت خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم سپری کرد و مراسم‌های باشکوه تشییع و گرامیداشت شهید سلیمانی نمادی از پیوند عاطفی مردم با نظام اسلامی، جبهه مقاومت و خادمان ملت را به نمایش گذاشت.

یکم تا دهم دی ماه با عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است.

سردار حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ هنگام خروج از فرودگاه بغداد مورد حمله موشک پهپاد نظامی ایالات متحده آمریکا قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها اراک دهه بصیرت استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک دهه بصیرت استان مرکزی اراک دهه بصیرت استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی دهه بصیرت شهید سلیمانی استان مرکزی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز