Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مشکل برق کارخانه سیمان شاهرود شد و گفت: سهامداران این واحد که عمدتا مردم شهرستان هستند، متضرر شدند.

خانی در نشست هم‌اندیشی و تصمیم گیری پروژه‌های شهری شاهرود اظهار کرد: بالغ بر ۵۰ درصد از سهامداران شرکت سیمان از اهالی این شهرستان بوده و لازم است با دستور ویژه استاندار مشکلات مرتبط با برق‌رسانی به این شرکت برطرف شده تا شاهد فعالیت کامل این مجموعه تولیدی استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه برای شاهرود امری ضروری است  به تغییرات ایجاد شده در تخصیص اعتبارات پرداخت و افزود: امسال بخشی از اختصاص بودجه از تمرکز دولت خارج و به استانها واگذار شده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی ادامه داد: جمعیت ، محرومیت و وسعت از جمله مواردی است که در تخصیص بودجه باید مد نظر قرار گیرد.‌

وی با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها تصریح کرد: اگرچه تلاش مدیران شهری در راستای خدمات‌دهی است اما درآمد در شهرداری شاهرود کم است.

خانی با بیان اینکه ما در گذشته در بحث تغییر کاربری ها در شهرستان شاهرود مشکل جدی داشتیم، ادامه داد: شهر شاهرود باید توسعه پیدا کرده و مراکز ورزشگاهی، فضای سبز، خدماتی و ... از طریق تغییر کاربری ایجاد شود.

این نماینده مردم گفت: پرونده‌های کمیسیون ماده ۵ در شهرستان های شاهرود و میامی به صفر رسیده که باید روند عملیاتی شدن مصوبات آن تسریع یابد.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در شاهرود تصریح کرد: شهرک‌ کوثر از جمله مناطقی است که باید هر چه سریع تر مشکلات آین مجموعه برطرف شود.‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شاهرود نماينده مجلس نماینده شاهرود شاهرود و میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند

تین نیوز

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی، نحوه درخواست ابطال ( غیر فعال نمودن )  کارت هوشمند رانندگان را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر  اساس نامه تاریخ 26 فروردین امسال انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی به کلیه شرکت های حمل و نقل بین المللی عضو و غیر عضو که به امضای احمد زمانیان رئیس هیئت مدیره این انجمن رسیده، ابطال و یا غیر فعال نمودن کارت هوشمند راننده و یا ناوگان حمل و نقل، در صورت احراز تخلف و رای صادره از سوی کمیسیون های ماده 11 و 14 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دستور مراجع قضایی مبنی بر انجام این امر امکان پذیر است.

کمیسیون ماده 11 ، مرجع رسیدگی به شکایات و تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای و کمیسیون ماده 14 نیز از دیگر کمیسیون های بخش حمل و نقل جاده ای است که به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای رسیدگی می کند. کمیسیون های ماده 12  نیز ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر است.

حمل بار بدون اخذ بارنامه دولتی، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، رعایت نکردن مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی، فقدان یا عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به راننده ای که نام وی در بارنامه درج نشده، جابه جایی مسافر بدون اخذ صورت وضعیت، مسافرگیری در اطراف پایانه مسافربری، اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان از جمله مواردی هستند که در کمیسیون های حمل و نقل جاده ای قابل رسیدگی هستند.  سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان، تحمیل هزینه ها و مسئولیت های اضافی به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی، صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری، اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز، عدم رعایت مقررات مربوط به سالن اعلام بار و درج اطلاعات نادرست در بارنامه نیز به عنوان بخش دیگری از موارد قابل طرح در کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد