Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@22:56:35 GMT

تهران از پیک پنجم عبور کرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۰۷۲۸

تهران از پیک پنجم عبور کرده است

ایران اکونومیست-معاون درمان ستاد کرونای تهران گفت: کلانشهر تهران از پیک پنجم عبور کرده و آمار بستری این استان کاهشی است.

نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونای کلانشهر تهران  با اشاره به آخرین وضعیت تهران در زمینه بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کلانشهر تهران از پیک پنجم عبور کرده و تمام آمار بستری و مرگ و میر کاهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی به ۸۰۰ نفر رسیده که نسبت به ماه‌های قبل کاهش چشمگیری پیدا کرده است. تعداد فوتی‌های کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های تهران تقریبا تک رقمی شده و به متوسط ده نفر بر اثر بیماری کرونا که جهش غالب همان دلتاست در تهران فوت می‌کنند.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: میزان مراجعه افراد زیر ده سال در تهران آمارش افزایش کمی پیدا کرده بود که عمدتا آنفلوآنزای فصلی بوده است.

او گفت: علائم واریانت امیکرون شبیه سرماخوردگی ساده است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود که مردم دستورالعمل‌ها را مانند زدن ماسک و پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر رعایت نکنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کلانشهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران

 

به گزارش تابناک از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان همزمان با نشست شورای معاونان این شرکت با بیان این که ضروری است افزایش بهره وری به عنوان مهم ترین رکن در تدوین طرح های فنی کارشناسان مورد نظر قرار گیرد تصریح کرد: پرهیز از فعالیت های کم اثر و هزینه ساز، گامی مهم در حفظ بیت المال است و انتظار می رود تمامی بخش های فنی و مهندسی در تدوین طرح های مرتبط با توسعه و بهبود شبکه به شیوه ای عمل کنند که از فعالیت های کم اثر، جلوگیری شده و اقدامات انجام شده، منجر به تاثیراتی ملموس و شاخص در بهبود کیفیت ارائه خدمات به هموطنان تهرانی شود.

ناظریان با یادآوری این که اقدامات موثری طی سال های اخیر در حوزه برق پایتخت انجام شده است افزود: خوشبختانه امروز شاهد اثرات مثبت ناشی از این اقدامات هستیم و شهروندان تهرانی می توانند نتایج حاصله در حوزه ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری، کاهش حوادث و خاموشی، افزایش پایداری و ضریب اطمینان و بهبود روشنایی معابر را به وضوح مشاهده کنند و ارزیابی های انجام شده نیز نشان دهنده رضایت شهروندان در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری علاوه بر تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با هدف گذر از پیک تابستانه مصرف برق و همچنین ۷۰ برنامه ویژه تحولی که منجر به تغییرات بنیادین در روند خدمت رسانی به مردم خواهد شد در نظر داریم اقدامات موثری در حوزه استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای نظارتی و اجرایی انجام داده و خدمات خود را بیش از گذشته با فناوری های نوین روز در دنیا، منطبق و همسو سازیم.

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟