Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۲هزار عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه بصریت در استان مرکزی پیش‌بینی شده است که از ابتدای دی‌ماه آغاز می‌شوند و تا ۱۵ دی‌ماه هم ادامه دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اراک، سرهنگ محمد گودرزی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برنامه‌های استان مرکزی به مناسبت این ایام اظهار داشت: 2هزار عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه بصیرت در استان مرکزی پیش‌بینی شده است که از ابتدای دی‌ماه آغاز می‌شود و تا 15 دی‌ماه هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهم‌ترین‌ برنامه‌های دیده شده برای این ایام می‌توان به اجرای رزمایش کمک مومنانه، برگزاری شب شعر با حضور شاعران برجسته استان، برگزاری نشست‌های شب خاطره با موضوع تشییع با شکوه سردار دل‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و کتابخوانی، اجرای گروه‌های سرود و تئاتر خیابانی، اکران تولیدات هنری و رسانه‌ای و فضاسازی‌ها گسترده در میادین و اماکن شهر اشاره کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که برای این دهه درنظر گرفته شده می‌توان اجرای پویش نسل سلیمانی‌ها، تقدیر از فعالان واکسیناسیون، اجرای خدمات بهداشتی و درمانی در قالب طرح شهید سلیمانی وتجلیل از کادر بهداشت و درمان را نام برد.

گودرزی بیان کرد: برگزاری سومین جشنواره تئاتر سراسری سردار آسمانی، بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری برنامه فرهنگی در مهدهای قرآنی بسیج و معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی برای کودکان، تولید نماهنگ و کلیپ‌های فاخر رسانه‌ای و پخش از طریق رسانه‌ها، برگزاری نشست‌های بانوان تحت عنوان همگام با سردار با موضوع سبک زندگی و تربیت نسل مقاوم هم از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده برای ایام دهه بصیرت هستند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این ایام می‌توان به برگزاری نشست‌های حقوقی برای پیگیری و بررسی ابعاد حقوقی جنایت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و اعزام روحانیون و اساتید برای سخنرانی در راستای تبیبن گفتمان مقاومت و مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد که به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

آزادسازی زندانیان هنرمند جرائم غیرعمد فارس در دهه بصیرت ویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت دانشگاه‌ استان قم اعلام شد ویژه‌برنامه‌های "دهه بصیرت و ولایت" در استان یزد به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: معرفی ابعاد مختلف سیره و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل جوان از ضروریات جامعه امروز است زیرا شهید سلیمانی طلایه دار ایستادگی در مقابل مستکبران جهان بود و تکیه بر مکتب این شهید بزرگوار نجات‌بخش جامعه در تمامی عرصه‌هاست.

گودرزی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک قهرمان ملی بلکه نمونه یک قهرمان مبارزه با تروریسم در عرصه بین‌المللی و یک قهرمان در جامعه امت اسلامی بود که معرفی سیره این شهید بزرگوار رسالت و وظیفه‌ای واجب بر همگان است.

وی تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های اسلام و خدمات صادقانه شاکله اصلی حیات با برکت شهید سلیمانی را تشکیل می‌داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: شور و اشتیاق مردم و حضور گسترده آنها در مراسم‌های با شکوه تشییع و گرامیداشت شهید سلیمانی بیانگر پیوند عاطفی مردم با نظام اسلامی، جبهه مقاومت و خادمان ملت بود.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی برنامه فرهنگی شهید سلیمانی دهه بصیرت دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود