Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش درخواست برای اجاره واحدهای مسکونی بسیار نقلی

قیمت‌ها در بازار مسکن آنچنان بالارفته که کمتر کسی توان پرداخت اجاره‌ و یا رهن آپارتمان‌های متوسط متراژ را دارد.نگاهی به سایت‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه مسکن نشان می‌دهد در ماه‌های اخیر بر تعداد درخواست برای اجاره آپارتمان‌ها و سوئیت‌های کوچک نسبت به سالهای قبل افزوده شده است.بررسی‌ها نشان می‌دهد ؛ یک زوج درخواست خانه‌ اجاره‌ای کرده و به دلیل نداشتن پول پیش متراژ را ١٢ متر تعیین کرده‌اند، این خانواده قادرند یک تا یک میلیون و ٩٠٠ هزار تومان اجاره ماهانه پرداخت کنند.فرد دیگری با ۴۵ میلیون تومان درخواست اجاره یک سوئیت را ثبت کرده است.یک دانشجو هم برای سکونت خود همراه پدرش درخواست اجاره یک خانه یا سوئیت ٢٠ متری با ودیعه ٣٠ میلیونی و اجاره ماهانه ٢ میلیون تومانی آگهی کرده است.فرد دیگری هم آگهی داده که برای سکونت به یک اتاق ۶ متری احتیاج دارد و فاقد پول پیش بوده و قادر است ماهانه یک میلیون تومان بپردازد./خبرآنلاین

روزنامه ایران: برای تامین پول یارانه، هر کسی هر تراکنشی انجام می دهد بلافاصله مالیاتش را بصورت خودکار بگیرید و بریزید به حساب دولت!

روزنامه ایران، رسانه دولت با اشاره به تصمیم دوبرابر شدن یارانه ها نوشت:در خصوص تأمین منابع مالی پرداخت یارانه‌های افزایش یافته، شاید یک راهکار انتشار اوراق با نرخ‌های جذاب متناسب با نرخ تورم و فروش این اوراق به بانک‌های تجاری و مردم باشد، اما روش دیگری نیز می‌توان متصور شد و آن مالیات بر تراکنش است.مالیات بر تراکنش نیاز به ارائه اظهار نامه از سوی مؤدی یا ممیزی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور ندارد و لذا وصول آن نیروی انسانی بسیار کمی نیاز دارد و فساد و پرداخت رشوه را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد و امکان فرار مالیاتی و دور زدن آن بسیار اندک است.در اکثر مواقع با توجه به اینکه هزینه دور زدن این مالیات بیشتر از منافع دور زدن است، افراد انگیزه‌ای برای تخطی از آن ندارند.

آیا سخنگوی شورای شهر حرف خود را درباره پادشاه ایرانی پس گرفت؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران که گفته هایش در باره نامگذاری خیابان ها و موضوع انوشیروان دادگر، جنجالی شده بود، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در مورد نامگذاری معابر و خیابان ها نیاز است تا از فرآیندهای کارشناسی و مطالعات صورت گرفته بیشتر صحبت شود.وی افزود: معتقدم فرهنگ ایرانی نه تنها تزاحمی با فرهنگ اسلام ندارد بلکه میراث و فرهنگ ایران باستان در بسیاری از عرصه ها، زمینه مناسبی برای پذیرش اسلام و رشد بالندگی مردمان این سرزمین داشته است.

واکنش علی ربیعی به نامه شورای نگهبان به لاریجانی/ اشاره سخنگوی دولت دوازدهم به بسته بودن دست دولت

سخنگوی دولت دوازدهم، در کانال تلگرامی اش نوشت: در مورد مسببین وضع موجود باید گفتگوهای بسیاری صورت گرفته و تاریخ معاصر ما به‌ویژه در چند سال اخیر مورد واکاوی قرار گیرد.همچنین باید مشخص شود کدام رویکردها، سیاست‌ها، مانع‌گذاریها و کدام کارهای کرده و نکرده موجب چنین وضعیتی شده‌اند.در بسیاری از موارد، قوه مجریه در هماوردی با سایر قوا و نهادها، آنچه را که می‌پنداشت می‌تواند موجب بهبود وضع موجود باشد قادر به عملیاتی کردن آن نبود.

ارزش روز یارانه نقدی به ۱۸۰۰ تومان رسید

گزارش‌ها نشان می دهد که ارزش یارانه‌های نقدی بعد از ۱۱ سال، به ۱۸۰۰ تومان رسید.سال ۹۰ که برای اولین بار یارانه نقدی پرداخت شد ارزش آن به اندازه خرید ۳۷.۷ دلار بود. در نتیجه تورم شدیدی که در این ده سال بر اقتصاد کشور حاکم بوده ارزش این ۴۵ هزار تومان به ۱.۵ دلار رسیده است.این ارقام به این معنی است که با یارانه نقدی در سال ۱۴۰۰ فقط به اندازه ۱۸۰۰ تومان در سال ۹۰ توانایی خرید داریم./خبرآنلاین

واکنش وزیر ورزش به خالکوبی فوتبالیست‌ها

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان:باید بتوانیم بین چیزی که قرار است به عنوان هنجار در ورزش معرفی کنیم با چیزی که در زندگی شخصی داریم تفکیک قائل شویم.افراد در زندگی شخصی خود می‌توانند با هر سلیقه‌ای که دوست دارند زندگی کنند اما در ورزش باید عرف ورزش رعایت شود.

کوتاه ترین و بلندترین شب یلدا در کدام شهرهای ایران است؟

کوتاه‌ترین شب یلدا در ایران، چابهارو طولانی‌ترین شب یلدا نیز درشهر ماکو خواهد بود.در جنوب شرق کشور در چابهار، در استان سیستان و بلوچستان، طول شب یلدا ۱۳ ساعت و ۲۶ دقیقه و در بخش شمال غربی در شهر ماکو که در شمال استان آذربایجان غربی ست، طول شب یلدا ۱۴ ساعت و ۳۶ دقیقه است.

ابطحی: اگر جای روحانی بودم از محاکمه استقبال می‌کردم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بیشتر از هر چیزی تصورم این است محاکمه روحانی یک فرار رو به جلو است برای این‌که نسبت به رفتارها، شعارها و عمکلرد دولت و مجلس کسی نخواهد صحبت کند و همیشه یک هیولایی به اسم دولت روحانی را مقابل چشمان مردم نگه دارند.محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که در جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی بازهم بحث محاکمه حسن روحانی به میان آمد و یکی از نمایندگان مدعی شده است ۸۵ میلیون ایرانی شاکی این پرونده هستند، گفت: معتقدم اصرار چندین‌ باره درباره محاکمه آقای روحانی یک مقداری برای پوشش دادن ناکامی‌های مجلس و دولت است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر‌نشان کرد: مشاهده می‌کنیم هرچند وقت یکبار، یکسری ناکامی‌هایی در خصوص عملکرد دولت و مجلس مشخص و روشن می‌شود که طبیعی است برای جبرانش باید تلاشی از سوی این نهادها صورت گیرد.وی یادآور شد: مجلس و مجموعه‌ای که امروز حاکم است با شعارهای بسیار تند و به قول خودشان انقلابی روی کار آمدند اما آن فضایی که گفتند در قضایای مذاکرات شکل می‌گیرد صورت نپذیرفت و نتوانستند آن شعارها را اجرایی کنند بنابراین در تلاش هستند تا همان مواضع دولت قبلی را بقبولانند که این امر هم مشخص نیست می‌شود یا خیر .ابطحی ادامه داد: در مسائل اقتصادی هم علیرغم این‌که گفته بودند ما معیشت مردم را به مذاکرات پیوند نمی‌زنیم اما می‌بینیم عملا این مساله به مذاکرات پیوند خورده است و با هر اظهارنظری در این خصوص بازار رفتار جدیدی نشان می‌دهد و بحران اقتصادی همچنان قوی‌تر و سنگین‌تر در حال بروز است.

وی تاکید کرد: بیشتر از هر چیزی تصورم این است محاکمه روحانی یک فرار رو به جلو است برای این‌که نسبت به رفتارها، شعارها و عمکلرد دولت و مجلس کسی نخواهد صحبت کند و همیشه یک هیولایی به اسم دولت روحانی را مقابل چشمان مردم نگه دارند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: به شخصه اگر جای روحانی و دولتش بودم از محاکمه استقبال می‌کردم زیرا این کار می‌تواند بسیار برای آینده تعیین‌کننده باشد تا مشخص شود واقعیت‌های دوران وی چه بوده است.

واکنش رسول جعفریان به حرام دانستن خرید زمین در متاورس

رسول جعفریان، استاد تاریخ دانشگاه تهران، در نشست صد سالگی حوزه قم، با انتقاد از اعلام حرمت خرید زمین در متاورس، به سوابق تاریخی برخی مواضع اشاره کرد و گفت: علما نباید در مقابل همه پدیده‌های جدید موضع منفی بگیرند و بزرگانی چون حاج شیخ عبدالکریم این هوشیاری را داشته‌اند.

سلیمی نمین: بازتاب پاسخ لاریجانی، دقت شورای نگهبان را در آینده افزایش می‌دهد

فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: هر نهاد قدرتی که در سرنوشت ما تاثیرگذار است باید پاسخگویی خود را تقویت کند. شورای نگهبان هم از این روند مستثنی نیست و البته در روندی تدریجی پاسخگوتر شده است.پس از رسانه‌ای شدن نامه شورای نگهبان به لاریجانی درباره دلایل رد صلاحیتش و پاسخ مفصل او به موارد مطرح‌شده، برخی از منتقدان لاریجانی با نادیده گرفتن محتوای نامه، تلاش کرده‌اند پاسخ او را نوعی تقابل با شورای نگهبان و نظام جلوه دهند.عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا در ارزیابی این ادعا به خبرآنلاین می‌گوید: طبیعی است که آقای لاریجانی از حقوق خود دفاع کند. اتهاماتی علیه او مطرح شده و براساس آن اتهامات تصمیم خود را اتخاذ کرده و باید از حقوق خود دفاع کند. او توضیح می‌دهد: «این موضوع برای جامعه و شورای نگهبان به عنوان یک جایگاه مهم و حساس بسیار مفید خواهد بود. وقتی یکی از تصمیمات شورای محترم نگهبان نقد می‌شود، تصمیمات آتی عمق و دقت بیشتری پیدا می‌کند و این روند می‌تواند از جایگاه رفیع شورای نگهبان و قانون اساسی صیانت کند.»

این فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال تاثیرگذاری پاسخ لاریجانی، می‌گوید: «توضیحات ایشان خطاب به شورای نگهبان را برای جایگاه‌های مختلف مفید می‌دانم. به این معنا که مفید بودن آن از سطوح مختلف می‌تواند بررسی شود. اگر ما در آینده خیلی منطقی به برخی مباحث بپردازیم، پاسخ‌گویی شورای نگهبان را تقویت می‌کند و چیزی است که ما به شدت به آن نیاز داریم.» او معتقد است که نسبت به گذشته شورای نگهبان پاسخگوتر شده و توضیح می‌دهد: «هر نهاد قدرتی که در سرنوشت ما تاثیرگذار است باید پاسخگویی خود را تقویت کند. شورای نگهبان هم از این روند مستثنی نیست و البته در روندی تدریجی پاسخگوتر شده است . این تحول بسیار مسرت بخش است که حتی جایگاه‌های حساسی مانند شورای نگهبان را در مسیر پاسخگویی می‌بینیم.»

پست اینستاگرامی ظریف در پی درگذشت خواهرش

وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در پی درگذشت خواهرش پستی اینستاگرامی را منتشر کرد.محمدجواد ظریف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همه ساله این روزها خواهرم میزبان عزاداران زهرای مرضیه در ایام فاطمیه بود. دعا کنید اکنون که او را در تنهایی مزارش به خاک می‌سپاریم، حضرت زهرا او را بر سفره کرمش میهمان کند. خدایش بیاورزد و عاقبت ما را نیز چون او ختم بخیر فرماید.

 

توضیحات جدید سخنگوی دولت درباره طرح یارانه بنزین

سخنگوی دولت در توضیح طرح یارانه بنزین اعلام کرد : طرح این است که اگر قرار است یارانه‌ای داده شود و مابه‌التفاوتی دریافت شود این مستقیماً برود سراغ کسانی که از بنزین استفاده نکردند.علی بهادری جهرمی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۴ سیما در پاسخ به این پرسش که آیا به افرادی که خودرو ندارند هم سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: اساسا مبنای طرح همین بود. تا پیش از این بنزین عموم مردم به دارندگان خودروها تخصیص پیدا می‌کرد که مدل ناعادلانه‌ای بود به این دلیل که بخشی از مردم اساسا خودرو ندارند و چیزی به این‌ها تخصیص پیدا نمی‌کرد.وی افزود: مسئله دیگر این بود که بخشی از مردم چند خودرو دارند و طبیعتاً چندبرابر کسی که یک خودرو دارد از این یارانه استفاده می‌کردند. برای اینکه یارانه توزیع عادلانه‌تری داشته باشد، طرح این است که بنزین یارانه‌ای به افراد اختصاص پیدا کند.

سخنگوی دولت یادآور شد: سرپرست خانوارها به نوعی متوجه هدایت متولی هدایت یارانه بنزین هستند. بحث البته یارانه بنزین است نه اختصاص خود بنزین.بهادری جهرمی تاکید کرد: الان ما یک بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومانی داریم و یک بنزین ۳ هزارتومانی داریم. وقتی این بنزین ۳ هزار تومانی فروش می‌رود تا تفاوت ۱۵۰۰ تومانی کجا می‌رود؟ به حساب هدفمندی یارانه‌ها می‌رود تا بیاید و بازتوزیع شود. یعنی در در حقیقت در اختیار دولت قرار می‌گیرد.وی گفت: طرح این است که اگر قرار است یارانه‌ای داده شود و مابه‌التفاوتی دریافت شود این مستقیماً برود سراغ کسانی که از بنزین استفاده نکردند. یعنی یک عده از یارانه بنزین در مقام خریدن بنزین استفاده می‌کنند و یک عده که از این یارانه استفاده نمی‌کنند خود یارانه به آنها تقدیم می‌شود.

نماینده مجلس: بهتر است نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر به شورای نگهبان واگذار شود

علی حدادی گفت: با توجه به برخورداری شورای نگهبان از ساختار لازم برای نظارت بر انتخابات که یکی از آنها در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی است، بهتر است نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شورا واگذار شود تا مجلس دیگر در این موضوع دخالتی نداشته باشد.علی حدادی با اشاره به لزوم اصلاح ساختار نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستا گفت: در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، نظارت مجلس بر انتخابات شوراها مورد بررسی و بحث قرار گفت و اعضا معتقد بودند که ادامه روند فعلی برای مجلس آسیب زا است و باید راه خروج از این وضعیت را پیدا کرد.عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: قرار شد مرکز پژوهش ها این موضوع را مورد بررسی قرار دهد و پیشنهاد خودش را برای بررسی به کمیسیون ارائه دهد.وی افزود: با توجه به برخورداری شورای نگهبان از ساختار لازم برای نظارت بر انتخابات که یکی از آنها در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی است، بهتر است نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شورا واگذار شود تا مجلس دیگر در این موضوع دخالتی نداشته باشد.

روایت محمد هاشمی از تهدید برخی اصلاح‌طلبان علیه آیت‌الله هاشمی

محمد هاشمی رفسنجانی گفت: همان کسانی که وزیر و معاون بودند، الان هم همان‌ها در دولت حضور دارند و مفهومش همین است که این جریان اصولگرای تندرو در دولت هستند.محمد هاشمی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما و برادر اکبر هاشمی رفسنجانی درباره ی نقش احمدی‌نژادی ها در دولت جدید و جبهه پایداری گفت: «الان اگر ترکیب دولت سیزدهم را ببینید همان احمدی‌نژادی‌ها در پست های حساس هستند، ‌همان کسانی که وزیر و معاون بودند، الان هم همان‌ها در دولت حضور دارند و مفهومش همین است که این جریان اصولگرای تندرو در دولت هستند. دکتر لاریجانی هم اصولگراست و از اول هم بوده است حتی در مواردی مقداری تندروی هم کرده است اما در شرایط فعلی او را هم نمی پذیرند و رد صلاحیت می شود اما احمدی نژاد هر چیزی می‌خواهد می‌گوید و کسی حرفی با او ندارد و نیرو هایش در پست های کلیدی هستند».او در ادامه درباره ریشه شکل‌گیری تندروی در دو دهه اخیر به سایت «خبر سراسری» گفت: «اگر بخواهیم ریشه‌ای نگاه کنیم بعد از پیروزی اصلاح‌طلبان در دوم خرداد و شکل‌گیری حزب مشارکت و مجلس ششم جهت‌گیری‌ها تند شد و کسانیکه در پست های کلیدی هم بودند با نشریه های آمریکایی مصاحبه می‌کردند و حرف های ساختارشکنانه می زدند. در دو سال اول پیروزی آقای خاتمی اصولگرایان شکستی را که خورده بودند باور نمی کردند و به قول موحدی کرمانی میگفتیم هنوز نفهمیدیم چه شده و نمیدانیم چه باید بکنیم اما نیرو هایشان را سازماندهی کردند و ساختاری درست شد که جلو رفتار های اصلاح طلبان و مشارکتی ها را بگیرند و از آنجا مسائل شروع شد و همینطور ادامه پیدا کرد. مجلس ششم هم دیدید که حتی نسبت به آقای هاشمی چه رفتار ساختارشکنانه از سر غرور انجام دادند و فکر می‌کردند همه کار می‌توانند انجام دهند. حتی آقای تاجزاده و میردامادی در انتخابات صحبت کردند و برخی از اصلاح‌طلبان گفتند اگر آقای هاشمی در انتخابات مجلس رای هم بیاورد ما اعتبارنامه او را رد میکنیم تا نماینده تهران نشود».

سخنگوی قوه قضائیه: رأی پرونده عراقچی و سیف نقض نشده است

سخنگوی قوه قضائیه آخرین وضعیت پرونده مدیران بانک مرکزی را اعلام کرد.ذبیح الله خدائیان در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده موسوم به مدیران بانکی از جمله ولی الله سیف و عراقچی گفت: در این پرونده متهمان تقاضای اعمال ماده ۴۷۴ کرده بودند که این درخواست بررسی شد.وی افزود: دیوان عالی کشور اعمال ماده ۴۷۴ را تجویز کرده است و تجویز به معنای نقض رای صادره اولیه نیست.سخنگوی قوه قضائیه افزود: با توجه به اینکه اعاده دادرسی تجویز شده، پرونده مجدداً بررسی می شود.خدائیان ادامه داد: بر این اساس، ممکن است پذیرفته نشده و رای مجدداً ابرام و یا نقض شود که این بستگی به بررسی ها در شعبه هم عرض دارد.

رستم قاسمی: برای وزیر نشدن موبایلم را هم خاموش کردم

وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه کل اعتبار وزارت راه و شهرسازی در یک سال 16 میلیارد تومان است، افزود: با توجه به این رقم بودجه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه های راه سازی و تامین تجهیزات در بخش ریلی استفاده کنیم.قاسمی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل مذاکرات خوبی در سطح دنیا انجام داده ایم که تا زمان به نتیجه رسیدن گفتن آن ضرورتی ندارد اضافه کرد: در بحث ساخت ازادراه نیازی به چین یا اروپا نداریم.وی از مذاکره با سران قوا برای اعتبارات وزارت راه و شهرسازی خبر داد و با بیان اینکه سرباز مملکت هستم، گفت: من تمایلی به وزیر شدن نداشتم و روز آخر هم موبایلم را خاموش کرده بودم اما توفیقی حاصل شده تا به به این بخش خدمت کنم. ترسی هم برای حفظ سمت ندارم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو بسته ویژه خبری بسته خبری اخبار روز آلودگی هوا بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو نظارت بر انتخابات شورای نگهبان یارانه بنزین اصلاح طلبان سخنگوی دولت نشان می دهد فعال سیاسی یارانه ها یارانه ای شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند.در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده‌تر فی مابین بحث و گفتگو شد.

 قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه‌ها و نهاد‌ها را به عمل آورد.

همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی، آواز، تصنیف و مناجات خوانی، ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه‌های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه‌ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش