Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:10:57 GMT

مدیرعاملی که یک روزه سرمربی شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۲۳۶۶

مدیرعاملی که یک روزه سرمربی شد

سلمان تاجدار ادعای جالبی را در مورد مدیرعامل نود ارومیه مطرح می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات داخل و بعد از بازی حذفی استقلال و نود ارومیه هنوز داغ است و یکی از عجیب ترین موضوعات این دیدار این است که یک روز قبل از بازی سلمان تاجدار سرمربی تیم ارومیه استفاده می دهد و مدیر عامل به جایش روی نیمکت می نشیند!


سلمان تاجدار در موردعلت استعفایش به خبرنگار ما گفت: من دقیقاً یک روز قبل از دیدار با استقلال استعفا دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای بهاری معوقات ما را از سال گذشته نداد و حتی طلب علی لطیفی که پارسال در این تیم سرمربی بود نیز پرداخت نشده و آقای بهاری مدیرعامل تیم مدام امروز و فردا می کرد و من به او گفتم که به خاطر بازی با استقلال صبر می کنم ولی من هم زن و بچه دارم و گذر زندگی من از فوتبال است و نمی توانم بدون پول ادامه بدهم.


وی در همین باره ادامه داد: آقای بهاری اصلا به کادر فنی  احترام نمی‌گذاشت و خیلی عجیب است که بعد از استعفا من ایشان که مدیرعامل تیم بود به عنوان سرمربی در دیدار مقابل استقلال روی نیمکت نشست به هر حال در بازی با استقلال دوربین ها مدام روی سرمربی است و فکر می‌کنم برای ایشان هم خوب شد!


تاجدار اضافه کرد: من ۳ ماه برای نود ارومیه زحمت کشیدم و آقای بهاری فقط مدیرعامل بود نمی‌دانم چگونه یک روزه آمد و سرمربی شد و برای ادامه راه یا خودش رو نیمکت می نشیند یا یکی را می‌آورد. من تیم را دوم جدول تحویل دادم تازه با یک بازی کمتر وگرنه قبلش صدرنشین بودیم و همه ایران دیدند بچه ها ی ما چه نمایشی مقابل استقلال ارائه دادند که تازه ۶۰ درصد توانایی های بچه های ما بود و این در حالی است که پیش از فصل اردو و بازی دوستانه برگزار نکردیم.


تاجدار در پایان افزود: آقای میثاقی در برنامه فوتبال برتر اصلاً یک کلمه از مربی تیم نود ارومیه نگفت و با آقای بهاری هم که صحبت کرد اصلا بحثی در این مورد مطرح نشد انگار که تا الان خودش تیم را تمرین داده!

دسته یک نود ارومیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک نود ارومیه نود ارومیه آقای بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد