Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حبیب‌الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با بیان این‌که دولت سیزدهم در بودجه، نگاه کلان ملی را رعایت کرده است، این موضوع را در راستای بازگشت دولت به مردم توصیف کرد و گفت : لایحه بودجه سال آینده احکام مهمی برای مشارکت بخش غیردولتی در اقتصاد کشور ایجاد کرده؛ بخشی که در حقیقت صاحبان اصلی اقتصاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او گفت : یکی از دلایل پایین بودن رشد اقتصادی در سال‌های گذشته، تشکیل نشدن سرمایه ثابت توسط بخش غیردولتی بوده است که با تغییر نگاه پایتخت محور به سوی استان محوری در دولت سیزدهم، می‌توان شاهد تامین رشد اقتصادی از طریق افزایش تولید صندوق‌های توسعه استانی بود.

 وفایی افزود: قرار است منابع این اقدام از محل اعتبارات بودجه کل کشور، اعطای اختیارات به استان‌ها از محل فروش اموال مازاد دولتی و مازاد درآمد‌های استانی، استفاده از بازار‌های پولی و مالی، صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تأمین شود.

او افزود: قرار است عمده منابع مورد اشاره در راستای مشارکت با بخش غیردولتی به مصرف برسد بنابراین رویکرد اصلی افزایش اختیارات مالی استان‌ها در راستای کمک به بخش غیردولتی و به‌عبارتی اقتصاد مردم محور است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دولت سیزدهم بودجه عمرانی بخش غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است