Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به این که از توضیحات روز گذشته رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه در کنفرانس خبری سوء برداشت‌هایی اتفاق افتاده که در بعضی موارد موجب تحلیل‌های نادرست شده است، در ارتباط با موضوع شجاع خلیل‌زاده توضیحات تکمیلی برای تنویر افکار عمومی و شفافیت موضوع برای هواداران و رسانه‌ها ارائه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتباط با این پرونده، آن چه از سوی آقای سید مجید صدری مطرح گردید به هیچ‌وجه نافی این موضوع نبوده و نیست که باشگاه پرسپولیس در صورت عدم دستیابی به آن چه حق خود می‌داند، موضوع را از طریق پیگیری‌های حقوقی در فیفا و دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد. اتفاقا در این ارتباط پرونده‌ای کامل از مستندات موجود و لایحه‌ای در این ارتباط آماده شده است. دلیل این امر آن است که اگر تماس‌ها نتیجه بخش نبود، زمان برای تشکیل پرونده و طرح شکایت صرف نشود.

البته همان‌طور که اعلام شد واقعا ترجیح در باشگاه بر این است که به جای صرف وقت، هزینه و انرژی جهت طرح شکایت، ابتدا امکان مذاکره و توافق رو در رو بررسی شود. به طور قطع حساسیت هواداران نسبت به موضوع که بعضا با ناراحتی عمیق و حتی عصبانیت از آن چه اتفاق افتاد، همراه است برای باشگاه روشن و محترم است و همان‌طور که اعلام شد ذره‌ای از حق باشگاه نمی‌گذریم. البته این فرایند باید قبل از این‌ها انجام می‌شد که ما مسبب عدم انجام آن نبوده‌ایم.

به هر حال امیدواریم برای توافق دو طرفه پالس مثبت را دریافت کنیم، اما اگر چنین نشد ضمن آن که حسن نیت پرسپولیس معلوم شده است بلکه هواداران مطمئن باشند با توجه به آماده بودن پرونده و لایحه، طرح شکایت به سرعت انجام خواهد شد. البته قرار است به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه باشگاه، در این ارتباط نشستی بین معاونت‌های حقوقی و بین‌الملل نیز صورت بگیرد که ظرفیت‌های پرونده برای موفقیت در اخذ رای به نفع پرسپولیس بررسی شود تا نکته‌ای از قلم نیفتد.

 انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد

به گزارش ورزش سه شجاع خلیل زاده مدافع میانی تراکتور بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و درباره نقش پورحمیدی در این صعود گفت: باید از پورحمیدی تشکر کنم.خدا به او عزت داد.یک تشکر ویژه هم از هواداران تیم مان دارم.

ویدئو: 331132

شجاع به همین جملات کوتاه استناد کرد و در میکسزون نماند که مصاحبه طولانی ای مثل بازی های قبلی تیمش داشته باشد.

شجاع این صحبت های کوتاه را در کنار هاشم نژاد بازیکن تکنیکی تیمش انجام داد که در وقت های اضافه به میدان رفت.

گفتنی است تراکتور تبریز با درخشش حسن پورحمیدی دروازه بان خود که دو پنالتی حریف را مهار کرد ذوب آهن را از پیش رو برداشت و صعود کرد.

دیگر خبرها

  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند