Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استاندار همدان در آیین افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان در شهرستان بهار، گفت: عدالت‌محوری و توجه به تمام شهرهای استان از سیاست‌های محوری دولت و مدیران اجرایی برای خدمت رسانی به مردم است.

"علیرضا قاسمی فرزاد" افزود: حفظ سلامت مردم و تزریق سریع و گستره واکسن از موضوعات مهم و دارای اولویت دولت سیزدهم است که مجموعه کادر بهداشت و درمان توانستند با اقدامی جهادی در پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا یک ایمنی فراگیر را در کشور ِایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: با وجود تحریم‌ها و شرایطی که به وجود آمده، دولت توجه ویژه‌ای به سلامت مردم دارد که در این راستا فراهم کردن زمینه تاسیس و راه‌اندازی بیمارستان دندانپزشکی در شهرستان بهار قابل تقدیر و تحسین است.

استاندار همدان با بیان اینکه مجموعه امکانات خوبی در حوزه خدمات‌ درمانی شهرستان بهار شکل گرفته است، افزود: نگاه عدالت محور دولت باعث شده تا همه خدمات در سطح شهرستان‌های کشور به شکل متوازن ارائه کند.

وی با بیان اینکه اقداماتی همچون افتتاح بیمارستان دندانپزشکی مایه خیر و برکت مردم در این منطقه خواهد شد، اظهار داشت: تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه دست اندرکاران این بیمارستان قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان همچنین با اشاره به اقدامات موثر انحام شده برای مهار ویروس کرونا، گفت: استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و برهمین اساس ضروری است که برای حفظ این وضعیت پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کرده و روند تزریق واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی برای قطع زنجیره انتقال ویروس با جدیت دنبال شود.

قاسمی فرزاد همچنین با اشاره به برنامه سفرهای شهرستانی برای بررسی دقیق مسایل و خدمت رسانی بهتر به مردم و توسعه متوازن استان، افزود: رویکرد ما این است که طبق برنامه، مشکلات و مسائل شهرستان‌های دهگانه استان را شناسایی و حل و فصل کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد: در همین ارتباط، مسائل و مشکلات حوزه شهرستان بهار نیز شناسایی و در کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی و سپس پیگیری قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان صبح امروز در راس هیاتی از مدیران استان با استقبال رسمی فرماندار، شهردار و مدیران شهرستانی وارد بهار شد.

استاندار همدان در اولین برنامه از سفر به بهار با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

دیدار و گفت وگو با امام جمعه شهرستان و بازدید از روند پروژه های عمرانی و همچنین شهرک صنعتی از دیگر برنامه های سفر استاندار همدان به شهرستان بهار است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان افتتاح طرح دندانپزشکی استانداری همدان شهرستان بهار علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان افتتاح طرح دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان افتتاح طرح دندانپزشکی استانداری همدان شهرستان بهار علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید