Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان بهداشتی در آمریکا معتقدند واکنش دولت بایدن به سویه جدید کرونا در این کشور ناکافی و بسیار دیر بوده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، کارشناسان بهداشتی معتقدند که اقدامات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا برای حمایت از بیمارستان‌ها و توزیع کیت‌های تست کرونا برای ریشه کن کردن سویه اومیکرون در این کشور بسیار ناکافی و دیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز پس از آنکه بایدن پیش نویس طرحی مبنی بر توزیع 500 میلیون کیت خانگی تست کرونا را ارائه کرد، یک استاد دانشگاه یو سی ال ای گفت: متاسفانه ورود این کیت‌ها بسیار دیر بوده و در مقایسه با سونامی مبتلایان در آینده یک قطره در مقابل دریا به شمار میرود.

این کارشناس با اشاره به اینکه انجام تست کرونا به دلیل کمبود نیروی ماهر از اهداف تعیین شده عقبتر است بر لزوم انجام سریع این نمونه‌گیری ها تاکید کرد.

باوجود اینکه آمریکا با واکسیناسیون سراسری سعی در مهار کرونا را داشته اما به نظر می رسد در این مسئله با چالش‌های زیادی مواجه است. شرایط در نقاط مختلف این کشور از حالت عادی فاصله گرفته و باعث نگرانی مقامات شده است.

به عنوان مثال «موریل بوزر» شهردار واشنگتن دی‌سی ظهر دوشنبه به وقت محلی در این شهر حالت فوق‌العاده اعلام کرد. شهردار واشنگتن که حدود یک ماه قبل حالت فوق‌العاده و استفاده اجباری از ماسک در این شهر را لغو کرده بود، در پی افزایش آمار مبتلایان به کووید-19 در پایتخت آمریکا بار دیگر حالت فوق‌العاده اعلام کرده و استفاده از ماسک را نیز از ساعت 6 صبح فردا به وقت محلی تا روز 31 ژانویه (حدود 6 هفته بعد) اجباری اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا جوزف بایدن ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا جوزف بایدن ویروس کرونای جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد