Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تولیدات تصویری و تجسمی حوزه هنری تحت عنوان «بوشهر سرزمین مقاومت، مجموعه پویانمایی شهاب» روایت‌گر محور مقاومت در طول تاریخ استان بوشهر رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، تابلو نقاشی محور مقاومت با حضور معاون راهبری استان‌ها حوزه هنری در نگارخانه این نهاد انقلابی در بوشهر رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین از تابلو نقاشی «بوشهر سرزمین مقاومت، مجموعه پویانمایی شهاب روایت‌گر محور مقاومت در طول تاریخ استان بوشهر رونمایی شد.

این تابلو به سفارش حوزه هنری استان بوشهر توسط هنرمند جوان "عباس تارخ" خلق شده است.

رئیس حوزه هنری بوشهر در خصوص ویژگی‌های این اثر اظهار داشت: این تابلو در ابعاد 6 در یک متر ،در 3 قسمت مجزا ساخته و تکنیک اثر اکرولیک و در مدت 10 روز اجرا شده است که محور مقاومت در طول تاریخ استان بوشهر روایت می‌کند.

امید پارسایی‌فر بیان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر، منطقه مقاومت‌خیز در برابر بیگانگان به‌ویژه استعمار بریتانیا بوده 3 تابلو رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه 3 تابلو با عناوین « 2 قرن مقاومت بوشهر در برابر استعمار، شهید ابوتراب عاشوری نماد مقاومت در جنوب کشور و شهید نادر مهدوی و بیژن گرد مقاومت در برابر شیطان بزرگ» رونمایی شده است گفت: این آثار هنری سیر مقاومت و ایستادگی مردم استان بوشهر از دوره مبارزه علیه استعمار بریتانیا تا استکبار جهانی آمریکا روایت می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر نقش هنرمندان در تبیین جایگاه فرهنگی و مقاومت مردم بسیار مهم دانست و افزود: وظیفه و رسالت هنر مقاومت تبیین ابعاد تجاوزگری استعمار و استکبار جهانی است که در خلق این آثار این ویژگی‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

پارسایی‌فر با اشاره به رونمایی مجموعه پویانمایی داستان‌های شهاب خاطر نشان کرد: مجموعه «پویانمایی شهاب» با موضوع مسائل زندگی روزمره در این حوزه هنری تولید شده است.

طراح و نویسنده این مجموعه پویانمایی عنوان کرد: برای تهیه این مجموعه از ظرفیت هنرمندان مختلف استفاده و به فرهنگ و آیین‌های استان بوشهر توجه شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با تشریح عوامل این مجموعه پویانمایی افزود: هنرمندان بوشهری در بخش‌های کارگردانی، گرافیست و صدا پیشه در 5 قسمت با مجموعه پویانمایی داستان‌های شهاب همکاری کرده‌اند.

همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت بوشهر به روایت تصویرکنگره دو قرن مقاومت بوشهر در برابر استعمار برگزار می‌شود+تصاویراستاندار بوشهر: شرکت‌های دانش‌بنیان برای خودکفایی صنعت دفاعی بسیج شده‌اند

پارسایی‌فر بیان کرد: در مجموعه پویانمایی داستان‌های شهاب، از دریچه نگاه یک نوجوان، با اتکا به سبک زندگی ایرانی و اسلامی، به مسائل مختلف و موجود در جامعه از جمله ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی می‌پردازد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجموعه پویانمایی بوشهر رونمایی شد محور مقاومت استان بوشهر حوزه هنری استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • رمان «تو خواب میکاییل هستی» رونمایی می‌شود