Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:46:53 GMT

نرخ گوشت قرمز در همدان به ثبات رسید

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۸۱۴۵۸

نرخ گوشت قرمز در همدان به ثبات رسید

گروه استان‌ها ـ رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: نرخ گوشت قرمز در بازار همدان ثبات یافته و طول چند ماه اخیر تغییر قیمتی نداشتیم. - اخبار استانها -

علی اکبر سپهری وفا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از چند ماه گذشته تاکنون هیچ گونه تغییری در قیمت گوشت قرمز ایجاد نشده و بازار در وضعیت آرام  به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین گوشت مورد نیاز مردم وجود ندارد، تصریح کرد: طرح کشتار دام عشایر از دو ماه قبل آغاز شده و در آن لاشه گوسفندی با نرخ کیلویی 80 تا 85 هزار تومان به عموم مردم عرضه می‌شود. 

رئیس اتحادیه قصابان همدان با بیان اینکه نرخ هر کیلو دام زنده 118 هزار تومان اعلام شده است، گفت: روزانه 400 راس دام سبک و 40 راس دام سنگین کشتار و وارد بازار می‌شود.

سپهری وفا با اشاره به اینکه نرخ هر کیلو گوشت نرمه گوسفندی 165 هزار و گوشت گوساله 160 هزار تومان است، عنوان کرد: قیمت‌ها با توجه به میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه  دامداران با مشکلات خشکسالی، تامین علوفه و نهاده‌های دامی دست و پنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد: اگر از دامداران حمایت نشود بدون شک در آینده با کمبود تولید مواجه می‌شویم.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با تاکید بر اینکه مقدار خرید مردم نسبت به گذشته کاهش یافته است، اظهار داشت: شرایط کرونایی، کمبود مهمانی‌ها و مراسمات مناسبتی سبب کاهش تقاضا شده است.

سپهری وفا از وجود گوشت منجمد در بازار خبر داد و گفت: این نوع گوشت وارداتی است و توسط شرکت‌های خصوصی در بازار عرضه می‌شود.

کشف 4 تن کله‌پاچه و گوشت قرمز فاسد در جنوب تهرانسایه گرانی بر بازار گوشت قرمز در استان کردستان/ مسئولان شائبه دخالت دلالان را بررسی کنند

وی با بیان اینکه نرخ گوشت منجمد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: اکنون قیمت هر کیلو گوشت منجمد بیش از 120 هزار تومان است.

انتهای پیام/743/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار تومان گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال