Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ویرایش و رفع نقص مدارک درخواست ها برای انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ امروز پایان می یابد.

به گزارش ایسنا، با اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت و با توجه به درخواست‌های متعدد دانشجویان و دانشگاه‌ها یادانشکده های علوم پزشکی در خصوص عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه نقل و انتقال و مهمانی، سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مجدد فعال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر این اساس متقاضیان تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر فرصت داشتند نسبت به ثبت نام در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

همچنین سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بر اساس برنامه زمانی فعال شد و لازم است نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی اقدام شود.

پیش از این، مهلت ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم، از روز دوشنبه ۳ آبان ماه آغاز شد و تا پنج شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت. 

همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از روز شنبه ۶ آذرماه شروع شده بود و تا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰  ادامه داشت.

بازه زمانی شنبه ۲۰ آذرماه تا امروز شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۰ به منظور ایجاد فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء اعلام شده است.

همچنین مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش نقایص توسط دانشجو از یکشنبه ۵ دی ماه آغاز می شود و تا یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بر این اساس فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد از روز دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجويان علوم پزشكي سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی توسط دانشگاه ماه ۱۴۰۰ دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۸۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد

 محمدکاظم مومنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

وی افزود: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

 مومنی گفت: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • شرایط صدور دستور موقت
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد