Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: به دلیل مشکلات شخصی امسال شرایط حضور در تیم ملی والیبال نشسته را ندارم، اما سال آینده در صورت صلاحدید کادر فنی و رییس انجمن در خدمت تیم ملی خواهم بود. داوود علیپوریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۸ سال است که عضو تیم ملی والیبال نشسته هستم و در طی این مدت ۵ دوره در بازیهای پارالمپیک، مسابقات آسیایی و جهانی حضور داشتم و همواره تلاش کردم بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم، در حال حاضر به دلیل خستگی و فرسودگی اردوهای پارالمپیکی تصمیم گرفتم تا مدتی از تیم ملی دور باشم که البته رییس انجمن و کادر فنی در جریان این مساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طی مدت حضورم در تیم ملی شرایط به گونه ای بود که حتی بزرگ شدن فرزند خود را ندیدم و مرتب در اردوهای تیم ملی حضور داشتم، الان دوست دارم استراحت کنم و با رسیدگی به مسائل شخصی خود در کنار خانواده‌ام باشم. البته هر زمان تیم ملی به کمک من نیاز داشته باشد در خدمت تیم ملی خواهم بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته یکی از مشکلات کنونی تیم ملی را نبود نظم و انضباط عنوان کرد و افزود: نظم و انضباطی که در اردوهای پارالمپیکی حاکم بود، الان متاسفانه آن نظم و انضباط در اردوهای تیم ملی حاکم نیست. حال این که دلیل آن چیست؟ دقیقا نمی‌دانم، اما معتقدم که یکی از دلایل بی‌نظمی در تیم ملی نبود آقای رضایی است.

علیپوریان در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته به عنوان کاپیتان تیم حضور خواهید داشت یا خیر؟ افزود: با توجه به صحبتی که با سرمربی تیم ملی والیبال نشسته داشتم به او گفتم در سال جدید می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم، حال اگر در سال جدید سرمربی تیم ملی و رییس انجمن صلاح بدانند که در تیم ملی باشم، به عنوان کاپیتان تیم کمک خواهم کرد. به هر صورت تابع تصمیم کادر فنی و رییس انجمن هستم.

وی در پایان همچنین پیرامون این پرسش که آیا در لیگ برتر والیبال نشسته بازی می‌کنید یا خیر؟ گفت: بعد از انحلال تیم ورامین، با هیچ تیم دیگری قرارداد منعقد نکردم، البته رضایی به عنوان سرمربی تیم مس بابک کرمان از من درخواست کرد که به عنوان مربی در کنار او باشم و من قبول کردم. در حال حاضر نیز فقط در سمت مربیگری به تیم مس بابک کرمان کمک می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نشسته تیم ملی والیبال نشسته تیم ملی والیبال نشسته کاپیتان تیم رییس انجمن تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن