Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملاشاهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرگار ایرنا اظهارداشت: براساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی، این سامانه مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان شامل زرآباد، کنارک، چابهار، دشتیاری، راسک، سرباز، قصرقند، نیکشهر، جنوب سراوان، سیب و سوران، مهرستان، فنوج و ایرانشهر را تا اواخر امروز در بر خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بارش پراکنده باران به همراه رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید لحظه‌ای را از جمله پدیده‌های غالب این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هموطنان و صیادان گرامی با توجه به پرآب شدن موقتی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، احتمال آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریا، از قرارگیری در حاشیه رودخانه‌های فصلی خودداری کنند همچنین از رفتن به ارتفاعات بپرهیزند و قایق‌های کوچک و تفریحی نیز در تردد احتیاط ورزند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ سارانی فرمانده‌سپاه چابهار گفت:با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی‌به سیل زدگان جنوب سیستان‌و‌بلوچستان، ارسال کمک‌های امدادی سپاه به سیل زدگان همچنان با قوت‌ مثل روز‌های اول سیل ادامه دارد.
وی گفت: امروز با همت نیروی زمینی سپاه پاسداران  ۷۰۰‌ کیسه آرد و‌ ۳۰ تانکر آب شرب بین در بین روستا‌ییان بخش مرکزی چابهار، بخش پلان و‌بخش پیرسهراب، که در سیل دچار خسارت شده اند توزیع شد و روز‌های آینده کمک‌های بیشتری به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی به کشاورزان/ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان