Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – در حالی که گفته می‌شد محمد پولادگر گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای معاونت ورزش قهرمانی است؛ اما شنیده می‌شود این مسئله واقعیت نداشته و گزینه اصلی وزارت ورزش برای این پست، علی رغبتی است. رغبتی که از زمان رفتن علی‌نژاد از وزارت ورزش مسئولیت‌های او را بر عهده گرفته شانس بیشتری نسبت به پولادگر و سایر گزینه‌ها برای تصدی پست معاونت ورزش قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی روزهای آینده انتخابات تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود و این در حالیست که معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش که نقش مهمی در برگزاری این انتخابات دارد مشخص نیست. از طرف دیگر مشکلاتی که اساسنامه جدید فدراسیون‌ها دارد همچنان لاینحل باقی مانده و این موضوع می‌تواند تبعات زیادی برای ورزش کشور داشته باشد.

به عنوان مثال اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری همچنان اجازه برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران را نمی‌دهد. چرا که اعتقاد دارد اساسنامه جدید فدراسیون‌ها با مشکلات زیادی همراه است و تا زمانی که این مشکلات رفع نشود برگزاری این انتخابات امکان‌پذیر نیست.

با توجه به این موضوع می‌توان اینطور استنباط کرد که تا زمانی که معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش مشخص نشود این مشکلات همچنان ادامه‌دار باشد. اینکه چرا حمید سجادی تا این حد برای معرفی این معاونت تعلل می‌کند مشخص نیست؛ آن هم در شرایطی که تنها چند ماه به آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باقی مانده است.

  بیشتر بخوانید: عزیزی: وزارت ورزش توقعاتش را از هر فدراسیون معلوم کند/ مشخص شدن وظایف شرکت توسعه نسبت به فدراسیون‌ها حلقه مفقوده ورزش ایران است

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی ورزش قهرمانی فدراسیون ها وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد