Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:04:31 GMT

شبکه مخابراتی مناطقی از خوزستان توسعه یافت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۰۱۰۴

شبکه مخابراتی مناطقی از خوزستان توسعه یافت

رحیم فلاح زاده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهینه سازی و ارتقای تکنولوژی سایت پرسرعت همراه اول مرکز مخابرات  ولیعصر شهرستان ماهشهر ، شبکه ارتباطی همراه اول در این منطقه بهبود و توسعه یافت.

وی گفت: به منظور  رفع مشکلات شبکه ارتباطی و  نقاط کور پوشش آنتن دهی و گسترش شبکه ارتباطی همراه اول، سایت پرسرعت مرکز مخابراتی ولیعصر این شهرستان  با ۶ متر افزایش ارتفاع آنتن های این دکل و ارتقای تکنولوژی به ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵G بهینه سازی شد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با بهینه سازی و ارتقای تکنولوژی سایت پر سرعت مرکز مخابرات ولیعصر ماهشهر علاوه بر تقویت و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، اینترنت و شبکه ارتباطی همراه اول مشترکان مناطق اطراف  این سایت بهینه سازی و توسعه یافت و موجب پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در ماهشهر شد. 

فلاح زاده بیان کرد:  این اقدام تاثیر به سزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند شبکه تلفن همراه و در نتیجه باعث پایداری شبکه ارتباطی همراه اول، ارتقای سرعت و کیفیت تبادل اطلاعات دیتایی به ویژه جهت استفاده دانش آموزان و دانشجویان و دیگر کارهای مبتنی بر دیتای ارتباطات سیار خواهد داشت. 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین به نصب تجهیزات فنی بر روی دکل پتروشیمی رازی و شبکه ارتباطی همراه اول در بندر امام خمینی اشاره کرد و گفت: این طرح در ادامه توسعه شبکه همراه اول و با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی و تکنولوژی پر سرعت ۴G انجام گرفت. 

وی با اشاره به بهینه سازی دکل مخابراتی مستقر در دبیرستان طالقانی دزفول گفت: نصب و بهینه سازی این سایت مشکل آنتن دهی نقاط کور را برطرف کرده و تاثیر زیادی در بهبود و تقویت پوشش شبکه ای پر سرعت همراه اول در مناطق اطراف این سایت پر سرعت دارد.

بهینه سازی و بهبود شبکه ارتباطی در مرکز شهر اهواز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه به بهینه سازی ، جابجایی و تعویض دکل بیمارستان امام خمینی (ره) در شهر اهواز اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح ضمن رفع مشکل آنتن دهی نقاط کور تاثیر به سزایی در بهبود و تقویت آنتن و پوشش شبکه ای همراه اول در بیمارستان امام خمینی (ره)  اهواز و مناطق  اطراف این سایت دارد.

برچسب‌ها ارتباطات خوزستان شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات خوزستان شرکت مخابرات ایران ارتباطات خوزستان شرکت مخابرات ایران شبکه ارتباطی همراه اول همراه اول بهینه سازی نقاط کور آنتن دهی پر سرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات