Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام مقدس پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاحیه اورژانس اجتماعی دانش‌آموزی «نماد» در شهرکرد، اظهار کرد: همه دستگاه‌هایی که دغدغه توانمندسازی و ارتقای سلامت را دارند باید به آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشند.

وی آموزش و پرورش را نماد سلامت، نشاط، پویایی و امید به آینده دانست و مطرح کرد: شرایط کرونایی و برگزاری آموزش‌ها به صورت آنلاین موجب افزایش افسردگی شده است که این مهم باید رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سند ملی تحول بنیادین، شالوده مسائل اجتماعی و تربیتی یک کشور است، عنوان کرد: همه باید به اجرای این سند کمک کنند.

مقدس با بیان اینکه تا اجرای سند ملی تحول فاصله زیادی وجود دارد، گفت: شرایط کرونا موجب به تأخیر افتادن اجرای این سند شده است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین حرکت برای توقف روند منفی آسیب‌های اجتماعی و افسردگی باید در آموزش و پرورش صورت گیرد، تصریح کرد: درصورت جلوگیری از افزایش آسیب اجتماعی از آموزش و پرورش اتفاقات مهمی در جامعه اتفاق می‌افتد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح «نماد» باید به جامعه معرفی شود، عنوان کرد: خشونت، خودکشی، استفاده از مواد مخدر و بی انگیزگی همه به هدف‌گذاری دانش‌آموزان و کاهش انگیزه باز می‌گردد.

مقدس با بیان اینکه سطح افسردگی در جامعه ما بالا است، ادامه داد: متوسط افسردگی زنان چهارمحال و بختیاری دو برابر بیشتر از آمار کشوری است.

وی با اشاره به اینکه خشونت در جامعه افزایش یافته است، افزود: به منظور بالا بردن سطح نشاط، شادی و امید به آینده در چهارمحال و بختیاری باید با برنامه ریزی دقیق عمل کرد.

مراجعه سالانه ۱۲ هزار نفر به مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان

در ادامه این آئین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پلیس نوک پیکان مبارزه با جرایم است، اظهار کرد: مرکز مشاوره «آرامش» از سال ۸۱ در معاونت اجتماعی استان افتتاح شده است.

سرهنگ علی اصغر مهری با اشاره به اینکه مشاوره در کاهش پرونده‌های قضائی تأثیرگذار بوده است، عنوان کرد: سالانه ۱۲ هزار نفر به این مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین حدود ۸۰ درصد پرونده‌ها منجر به مصالحه شده است، افزود: این مرکز مشاوره پلیس در زمینه‌های مختلفی همچون روانشناختی، روان‌سنجی، تربیتی، تحصیلی، ازدواج، انتظامی، گزینشی و استخدامی به مردم مشاوره می‌دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ماه گذشته مشاوران نیروی انتظامی در ۴۰ مدرسه استان حضور یافتند و خدمات مشاوره حضوری ارائه کرده اند.

کد خبر 5385427

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح نماد نیروی انتظامی سند ملی استانداری چهارمحال و بختیاری افسردگی خدمات مشاوره ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی کرمانشاه بارش برف آمار کرونا گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا 9 دی زلزله برف روبی شیوع کرونا چهارمحال و بختیاری آموزش و پرورش مرکز مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری