Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی گرامیداشت ایام فاطمیه، سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه شهرستان سلطانیه با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ۹ دی و تجلیل از مقام شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: ولایت مداری و مبارزه با فتنه شباهت های این سه مناسبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت‌الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حضرت زهرا با فتنه سقیفه و خلافت مبارزه کرد و حماسه ۹ دی در مقابله با فتنه گران بوجود آمد و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با فتنه بزرگ و جهانی داعش و گروه های تکفیری مبارزه می کرد، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین آغازگر مبارزه با فتنه و اولین شهید راه ولایت است.

حسینی نسب با اشاره به زمینه های ظهور فتنه بر اساس نهج البلاغه، گفت: هواپرستی و بدعت در دین و عدم تشخیص حق و باطل از عوامل ایجاد فتنه است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ هم بر اثر خودخواهی و هواپرستی و ایجاد بدعت برای ابطال انتخابات بود، ادامه داد: فتنه‌گران هم شعار طرفداری از قانون می دادند، ولی بر خلاف قانون حرکت می‌کردند و هم شعار طرفداری از امام داشتند اما وقتی به امام توهین شد سکونت کردند و حتی وقتی به عاشورا، امام حسین(ع) و ارزش‌‍های اسلام و انقلاب و ولایت فقیه توهین شد، توهین کنندگان مردم خداجو معرفی شدند.

امام جمعه سلطانیه به راه نجات از فتنه اشاره کرد و با بیان اینکه باید در زمان فتنه به دنبال شاخص و الگو باشیم، افزود: در زمان فتنه باید از کسی تبعیت شود که پرچم بصیرت آفرینی در دست اوست.

حسینی نسب با بیان اینکه در فتنه ۸۸ ولایت فقیه شاخص و بصیرت آفرین بود، گفت: بصیرت آفرینی‌های مقام معظم رهبری کشتی نجات از فتنه و پدید آمدن حماسه ۹ دی شد.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اهمیتِ بزرگداشت حماسه ۹ دی بعنوان یوم‌الله که در تاریخ انقلاب ماندگار شد، افزود: حماسه ۹ دی پیروزی بزرگ ملت ایران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت فقیه انقلاب اسلامی شهید ولایت فقیه حماسه ۹ دی امام جمعه حسینی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد