Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ، محمد اسلامی معاون رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه هر چه داریم از شهدا داریم و شهدا چراغ راه ما هستند، اظهار داشت: سازمان مزین به خون شهدای والامقامی است که افتخار داریم در راه آنها قدم برمی داریم. این شهدا به دست ایادی استکبار و دشمنان این ملت به شهادت رسیدند که هدفشان متوقف کردن صنعت هسته ای ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در دهه اخیر با تهدید و تطمیع سعی کرده اند افراد موثر هسته ای را از کشورمان بگیرند. در سال های گذشته موفق شدند بخشی از اهداف پلید خود را به ثمر برسانند و این توطئه را با به شهادت رساندن شش شهید والامقام صنعت هسته ای از جمله شهید احمدی روشن عملی کردند.



وی هدف مهم شهداء هسته ای را ارتقاء قابلیت کشورمان در حوزه فناوری هسته ای و ایجاد و توسعه این فناوری بر شمرد و گفت: به لطف الهی راه شهداء ادامه دارد. امشب خدمت این خانواده عزیز رسیدیم تا به ایشان اعلام کنیم راه احمدی روشن و راه شهداء هسته ای ادامه دارد.



رییس سازمان انرژی اتمی به اولین اقدام پس از ورود به سازمان انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: در اولین روز ورود تنها کاری که انجام دادم تماس تلفنی با خانواده شهدا بود. به آنها عرض ادب و ادای احترام کردم و اجازه گرفتم کارم را در سازمان شروع کنم. از آنها خواستم به من کمک و دعا کنند تا ان‌شاء الله بتوانیم این بار سنگین را به مقصد برسانیم و این مسیر سختی که در پیش داریم را بتوانیم طی کنیم. امروز صنعت هسته ای از افتخارات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است و همه وارث این ثروت بزرگ هستیم. همه مدیون خون این شهداء عزیز هستیم و با حضور در منزل خانواده شهدا تجدید میثاق می کنیم.



وی افزود: ان‌شاء الله بتوانیم با عنایت خداوند متعال و تلاش روزافزون همکارانمان، تعالی و پیشرفت صنعت هسته ای را بویژه در عرصه های گوناگونی که در زندگی مردم تاثیر دارد، روزافزون کنیم و سرعت بدهیم که بزودی مردم نتایجش را مشاهده می کنند.



در این رویداد پدر معزز شهید احمدی روشن در بخشی از سخنانش گفت: به ضرس قاطع عرض می کنم دولت سیزدهم دولتی انقلابی و پرتحرک است و اعضای دولت نیز همین ویژگی را دارند. ان‌شاء الله کشورمان را به برکت خون شهدای عزیزی که در این راه دادیم، پیش خواهند برد.


وی در ادامه با بیان اینکه پیشتر مواردی را تلفنی به مهندس اسلامی تاکید کرده اند، گفت: ریاست محترم سازمان قول هایی داده اند که به لطف خدا تابحال مقداری از آنها انجام شده اند.



وی در پایان ضمن قدردانی از رییس سازمان انرژی اتمی، افزود: جناب مهندس اسلامی اگر کاری انجام داده برای دل ما نبوده است بلکه برای پیشبرد آرمان ها و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.  


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محمد اسلامی شهید احمدی روشن صنعت هسته ای احمدی روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای

راهکارهای تقویت همکاری‌ها و حمایت‌های سازمان ثبت در تثبیت مالکیت‌های مادی و معنوی سازمان انرژی اتمی در دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای پیشانی اقتدار کشور است اظهار کرد: این حوزه در راه رسیدن به اهداف بزرگ خود شهدای زیادی را تقدیم کشور کرده است و باید با همه توان برای تسریع و تسهیل امور این سازمان و تلاشگران آن تلاش کنیم.

وی با اعلام آمادگی کامل سازمان ثبت برای تثبیت کامل مالکیت اراضی و املاک این سازمان و صدور اسناد آن‌ها گفت: آمادگی داریم با انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری، خدمات مهمی را در حوزه املاک و کاداستر، ثبت شرکت‌ها و مؤسسات، ثبت مالکیت‌های معنوی و شناسه ملی اشخاص حقوقی با تسهیل و تسریع و ایجاد مسیر ویژه برای این سازمان و شرکت‌های زیرمجموعه و همکار آن ارائه دهیم.

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت صیانت از اموال و دارایی‌های فکری این سازمان جهت توسعه و گسترش فعالیت‌ها بویژه در بخش نیاز شرکت‌های دانش بنیان و نوآور به خدمات حوزه طرح‌های صنعتی، علائم تجاری و اختراعات و تثبیت مالکیت آن‌ها افزود: مرتفع کردن این نیازها مرهون مساعدت‌های سازمان ثبت است و با امضاء تفاهم نامه مشترک می‌توان گام‌های بزرگ و عملی برای حفظ و صیانت از این دارایی‌ها برداشت.

وی با اشاره به توطئه‌های مداوم دشمنان برای ضربه زدن به دستاوردهای بزرگ هسته‌ای اظهار کرد: ۱۳ موسسه پژوهشی قدرتمند با منابع بسیار زیاد و برخورداری از ظرفیت رسانه‌ای و شبکه‌ای گسترده در غرب با رصد مستمر فعالیت‌های ما سعی در مخدوش کردن جریان اطلاع رسانی و اخبار پیرامون صنعت هسته‌ای کشور را دارند تا به جای خدمات گسترده این عرصه برای مردم و کشور، تصویری سیاسی و امنیتی از آن ارائه کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نیروگاه اتمی ۶۳ میلیارد کیلو وات ساعت برق به شبکه تزریق کرده است و طی ۱۰ سال موجب صرفه جویی ۱۰۳ میلیون متر مکعب سوخت فسیلی شده است.

در این دیدار رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و هیئت همراه از آزمایشگاه‌های تولید رادیو داروهای درمانی و مجموعه تولیدی کیت‌های رادیو دارویی این سازمان بازدید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد