Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمود رضا ناصح گفت : در ساعت 05: 18 در خیابان خیام میلان 18 روستای چاه جمال ایرانشهر بر اثر انفجار کپسول گاز خانگی 1 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

ناصح افزود: بعد از اعلام خبر حادثه به مرکز پیام اورژانس 115 ایرانشهر بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس و یک تیم از آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 نفر از مصدومین حدودا 19 ساله در محل درمان و کودک 7 ساله و نوجوان 17 ساله پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا (ع) ایرانشهر منتقل شدند.

وی تاکید کرد : 1 نفر خانم حدودا 36 ساله در محل حادثه فوت و کودک 7 ساله نیز بعلت مسمومیت با وضعیت وخیم و در حال CPR تحویل بیمارستان شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انفجار انفجار کپسول گاز ایرانشهر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله