Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:25:04 GMT

جاده مرگ در دزفول بار دیگر قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۰۸۷۰۲

جاده مرگ در دزفول بار دیگر قربانی گرفت

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول روز سه شنبه اعلام کرد: امروز حوالی ساعت ۸:۲۷ دقیقه صبح تصادف بین خودروی پیکان وانت و تریلر در جاده دزفول به شوشتر به وقوع پیوست که یک فوتی برجا گذاشت.

عبدالکریم فیروززاده افزود: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول مبنی بر برخورد پیکان وانت با تریلر بلافاصله یک تیم عملیاتی متشکل از ۲ کارشناس فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی دزفول پس از حضور در صحنه تصادف اقدام به ایمن سازی صحنه و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی دیگر کردند، گفت: راننده خودروی پیکان وانت که مردی حدود ۳۷ ساله بود، متاسفانه به علت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش ایرنا ۱۳ آذرماه امسال نیز تصادف زنجیره‌ای در جاده دزفول به شوشتر حوالی سه راهی فضیلی یک کشته و ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.

جاده دزفول به شوشتر به دلیل عرض کم و تردد بالا از جاده‌های پرحادثه شمال خوزستان به شمار می‌رود؛ طرحی برای تعریض و چهارخطه کردن این جاده از سال‌ها قبل آغاز شده ولی متاسفانه به دلیل وجود معارض و کمبود اعتبار به کندی پیش می‌رود.

برچسب‌ها دزفول شوشتر خوزستان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول شوشتر خوزستان دزفول شوشتر خوزستان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان