Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع فدراسیون تکواندو چهارشنبه ۱۵ دیماه برای انتخاب رئیس آینده این فدراسیون تشکیل خواهد شد. بر خلاف دوره قبل که وزارت ورزش در فاصله ۴۸ ساعت به برگزاری مجمع، برای این فدراسیون سرپرست تعیین کرد، حمید سجادی سه روز بعد از پایان مهلت چهار ساله رئیس فدراسیون و در فاصله ۱۰ روز به برگزاری مجمع، فرامرز کیانی زاده را به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب سرپرست جدید در حالی که یک قدم مثبت و رو به جلو برای رعایت عدالت در برگزاری مجمع است، ولی انتخاب فردی از خوزستان و شائبه ارتباط نزدیک وی با یکی از مسئولان فدراسیون باعث شده نگرانی‌هایی هم از این بابت داشته باشند. در همین خصوص اهالی تکواندو معتقدند که تنها به دنبال برگزاری مجمع در کمال آرامش و جلوگیری از مهندسی انتخابات از سوی سرپرست فدراسیون و یا هر فرد دیگری هستند.

انتخاب سرپرست در حالی صورت گرفت که ساعاتی قبل از آن خبر استعفای رئیس هیأت تکواندو استان تهران منتشر شده بود و حتی دبیر فدراسیون نیز به آن واکنش نشان داد.

بالا رفتن انتقادات به مدیریت فعلی فدراسیون و تلاش برای حمایت از نامزدی ثالت از سوی نزدیکان وی باعث شد تا برخی پیشکسوتان تکواندو با ارسال متنی برای گروه ورزشی خبرگزاری مهر خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به انتخابات این فدراسیون شوند.

در متن این نامه آمده است:

«مدیریت فدراسیون قابل نقد است، ولی نباید اجازه دهیم فضای انتقاد سازنده از مدیریت فدراسیون تبدیل به دشمنی با ریاست فدراسیون شود. در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون هر سخن و یا حرکتی از علاقمندان به این رشته ورزشی نباید چنین شائبه‌ای را ایجاد کند. متأسفانه عده‌ای در داخل فدراسیون که به جرأت می‌توان گفت بیشترین ضربه را به مدیریت و شخص پولادگر واردند کردند، انتقادات دلسوزانه را تبدیل به دشمنی کرده و اجازه نمی‌دهند فضا در مسیر سازنده تلطیف شود.

اگر چنانچه خوشبینانه به مسائل بنگریم آقایان با علم دست به این رفتارها زده و قصد و قرضی دارند و یا ناخواسته این کارها انجام می‌شود هر دو یکسان است و خیانت به خانواده بزرگ تکواندو محسوب می‌شود.

در این شرایط وظیفه شخص آقای پولادگر است که شرایط موجود را اصلاح و اجازه ندهد هر سخن و مطلب مشفقانه و سازنده رنگ خیانت بگیرد. هیچ کس منکر زحمات و تلاش‌های آقای پولادگر طی بیست و اندی سال در رأس فدراسیون نیست و حقیقتاً کارهای بزرگی انجام شده، ولی امروز و به هر دلیلی وقتی صحنه واقعی فدراسیون را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم در بعد مدیریت و اداره فدراسیون صحنه خالی است و افراد موجود در پیرامون ایشان توانای اداره آن را ندارند و از طرفی به هیچ کدام از رؤسای هیئت‌ها هم اجازه فعالیت در فدراسیون داده نشده و نقش پررنگی در آن ندارند.

وجود فدراسیون باید توانمندی و قوی‌تر شدن هیأت‌های استانی را در پی داشته باشد چرا که قهرمانان تیم ملی در استان‌ها و باشگاه‌ها هستند که پرورش یافته و در سنین مختلف پشتوانه قوی می‌شوند برای تیم‌های ملی! البته به نظر می سد در شرایط کنونی باید همه تلاش کنیم و برای یک تغییر بزرگ با هدف بالندگی و حرکت تکواندو به سوی جایگاه واقعی خود، آماده شویم.»

همین متن و خواسته پیشکسوتان نشان می‌دهد تکواندو نیازمند تغییر اساسی است که حتی اکثریت قریب به اتفاق رؤسای هیأت‌ها نیز به آن واقف هستند و انتظار می‌رود که همه اهالی تکواندو در همین راستا گام برداشته و آنها که پای منفعت خود به جای ارتقا تکواندو ایستاده اند، هر چه زودتر از این دایره خارج شوند.

کد خبر 5384968

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو انتخابات فدراسیونها تیم ملی تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر بسکتبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تيم فوتبال پديده وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتبال ایران برگزاری مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۰۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟

 

تابناک _ با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

 بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات، موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روز‌های پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده، اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبر‌ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

به نوشته ایسنا و برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیدا‌های آنان در بهارستان، انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تن‌ها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیدا‌های هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تن‌ها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی