Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مریم کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش درباره بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: امروز مراسم بدرقه آن‌ها برای این مسابقات بود. امیدوارم پرچم ایران در این مسابقات بالا برود تا بانوان فوتبالیستمان، بهتر دیده شوند.

او در مورد ورود بانوان به ورزشگاه آزادی تصریح کرد: قبل از اینکه فیفا به ما این موضوع را بگوید، ما جلساتی را در مورد ورود بانوان به تمامی رشته‌ها را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراجع مختلف این موضوع در حال بررسی است. بخش‌ها نظارتی و امنیتی، باید تصمیم بگیرند و ما تابع آن‌ها خواهیم بود. جلسات رو به جلو است در جریان است. در روز‌های آینده در این خصوص بیشتر خواهیم شنید. امیدمان به خدا است و ان شاالله بتوانیم در دیدار مقابل عراق، بانوان را به ورزشگاه‌ها بیاوریم. تمام توانمان را به کار گرفتیم تا بانوان هم سهمی در دیدن فوتبال داشته باشند. امیدوارم حضور بانوان بتواند به ورزش کشورمان کمک کند.

بیشتر بخوانید

غیبت وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم نمادین تیم ملی بانوان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اولین دوره مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی، از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه