Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ بهزاد عبدیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس پردیس مبنی بر اینکه شخصی در سه سال پیش با خرید کشمش از وی کلاهبرداری کرده و متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پردیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی تصریح کرد: در اقدام بعدی ماموران کلانتری فاز یازده موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی با خرید«کشمش»/ متهم فراری دستگیر شد

فرمانده انتظامی پردیس اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضائی به مرجع خواهان تحویل داده شد.

سرهنگ عبدیان خاطرنشان کرد: اغلب کلاهبرداری ها ناشی از اعتماد مردم به افرادی است که به همین دلیل خود را به آنان نزدیک می کنند.

وی با بیان اینکه مدارک هویتی از اسناد مهم است که هر شخص باید در حفظ و نگهداری آنها نهایت دقت را داشته باشد به شهروندان توصیه کرد: مدارک و اسناد خود را در محلی امن و به دور از دسترس دیگران نگهداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبرداری اخبار حوادث پردیس متهم فراری دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام فال علی دایی بازار آزاد ریحانه پارسا ریحانه پارسا برهنه ساسی مانکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد