Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در پیامی از رئیس جهاد دانشگاهی و کارکنان این نهاد به منظور برگزاری موفقیت‌آمیز و اثرگذار نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده، ولی فقیه، امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در پیامی از حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و کارکنان این نهاد به منظور برگزاری موفقیت‌آمیز و اثرگذار نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح ذیل است:

جهاددانشگاهی یکی از آثار، برکات و مولود انقلاب عظیم اسلامی می‌باشد. این شجره طیبه از بدو تأسیس با فعالیت علمی و فرهنگی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و ایجاد تحول در دانشگاه‌ها مسیر پرفراز و نشیبی را تاکنون طی کرده است، حل بسیاری از مسایل علمی و فرهنگی و ارایه راهکار پژوهش‌پایه حاصل تلاش جوانان مؤمن، متخصص و دارای فکر و اندیشه آن مجموعه عظیم بوده است.

امید، اعتماد و اطمینان راسخ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به این مجموعه ارزشمند علمی و تأکید معظم‌له برای حفظ جهت‌گیری و مسیر انقلابی طی‌شده مسئولیت شما عزیزان را مضاعف می‌کند.

در جوار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و درود به ارواح طیبه همه شهدا به‌ویژه شهدای عرصه علمی و هسته‌ای و تکریم نسبت به دانشمند پرتلاش و جهادی مرحوم سعید کاظمی آشتیانی (رحمت‌الله علیه) از همه دست‌اندرکاران برگزاری (نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های شاخص نهاد انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی) تقدیر و تشکر و از درگاه الهی برایتان توفیق بیشتر مسئلت می‌کنم.

یادآور می‌شود نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ یک‌شنبه، پنجم دی‌ماه با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد و تا پنجشنبه، ۹ دی ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه در حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، فرهنگی و تجاری‌سازی تحقیقات جهاد دانشگاهی برگزار و در حوزه فرهنگی نیز بخش رسانه‌ای جهاد دانشگاهی (ایسنا، ایکنا و سیناپرس) به نمایش گذاشته می‌شود.

سازمان‌ها و مراکز فرهنگی مانند مرکز امام و انقلاب، گردشگری، افکارسنجی و سایر فعالیت‌های موجود در این مراکز نیز در این نمایشگاه معرفی خواهند شد. در بحث تجاری‌سازی نیز عمده فعالیت‌هایی که به نمایش گذاشته می‌شود توانمندی سه پارک علم و فناوری البرز، کرمانشاه و پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، مراکز رشد جهاددانشگاهی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی نماینده ولی فقیه نمایشگاه دستاورد ها جهاد دانشگاهی توانمندی ها دستاورد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی

در دیدار روسای دانشگاه علامه‌طباطبائی و دانشگاه اوفای روسیه، قرارداد همکاری مشترک با هدف گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی به امضای روسای دو دانشگاه رسید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وادیم زاخاروف رئیس دانشگاه علم و فناوری اوفای روسیه با همراهی ریتا فیلیپووا معاون بین‌الملل دانشگاه و امینا اوزاوا رئیس دانشکده تاریخ و روابط بین‌الملل این دانشگاه، با حضور در دانشگاه علامه‌طباطبائی با عبدالله معتمدی رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به منظور بحث و تبادل نظر درخصوص همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی میان دو دانشگاه انجام شد، قرارداد برنامه آموزشی شبکه‌ای کارشناسی ارشد مطالعات منطقه‌ای بین دوطرف امضا شد که بر اساس این قرارداد دانشگاه «اوفا» درس‌های تعیین شده‌ای را برای دانشجویان رشته مطالعات منطقه‌ای دانشگاه علامه‌طباطبائی و دانشگاه علامه‌طباطبائی دروس مشخصی را برای دانشجویان رشته روابط بین‌الملل دانشگاه «اوفا» به منظور بهره‌مندی از توان علمی استادان هر دو دانشگاه ارائه می‌دهند.

معتمدی در این دیدار با اشاره به همکاری‌های علمی و سیاسی میان ایران و روسیه گفت: زمینه‌های مشترک همکاری‌ها و وحدت‌نظر در مورد مناسبات بین‌المللی در راستای منافع دو کشور، زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های روزافزون شده است.

وی با اشاره به همکاری‌های دانشگاه‌های روسیه با دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال‌های گذشته بیان کرد: درخصوص تبادل استاد و دانشجو و برگزاری برنامه‌های مشترک آموزشی و پژوهشی تجربه خوبی با دانشگاه‌های روسیه داشته‌ایم. امیدواریم بتوانیم تعاملات نزدیک‌تری در راستای منافع ملی و بین‌المللی دو کشور داشته باشیم.

در ادامه رئیس دانشگاه «اوفا» نیز توضیحاتی در خصوص ظرفیت‌های این دانشگاه بیان کرد و گفت: سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علامه‌طباطبائی را امضا کردیم و بسیار خرسندیم که در مدت کوتاه این قرارداد همکاری مشترک به مرحله اجرا رسیده است.

وادیم زاخاروف گفت: دانشگاه «اوفا» انجمن‌های دوستی بسیاری با دانشگاه‌های خارجی دارد و در این خصوص ایران نخستین جایگاه را در بین کشور‌های دوست با روسیه دارد. او با بیان این که جمهوری باشقیرستان یکی از جمهوری‌های روسیه است که به لحاظ زبان و فرهنگ، نزدیکی زیادی با زبان و ادبیات فارسی دارد. این موضوع خود زمینه همکاری‌های بیشتر با دانشگاه‌های ایران، به‌ویژه دانشگاه علامه‌طباطبائی به عنوان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی را فراهم کرده است. امیدوارم این قرارداد نیز زمینه خوبی برای توسعه همکاری‌های مشترک باشد.

نرگس سنائی رئیس میز روسیه و رئیس گروه گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه نیز به اهمیت تقویت روابط علمی و فرهنگی ایران و روسیه در شرایط کنونی اشاره و تاکید کرد: امضای قرارداد برنامه‌های مشترک آموزشی شبکه‌ای گام نوینی در روابط دانشگاهی ایران و روسیه محسوب می‌شود.

سعید شکوهی رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو و مهدی خانمحمدی مدیر سنجش، نظارت و ارزیابی آموزشی دانشگاه نیز در این نشست حضور داشتند.

گفتنی است دانشگاه «اوفا» یکی از دانشگاه‌های مهم روسیه است که در جمهوری باشقیرستان واقع شده است. این دانشگاه در حال حاضر ۴۸ هزار دانشجو دارد و نیز بیش از ۳ هزار دانشجو از ۶۰ کشور جهان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. ۳۰ درصد از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه در حوزه علوم انسانی و اجتماعی است.

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود