Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته دفاع در مجلس دوما معتقد است استقرار کشتی‌های روسی مجهز به موشک‌های مافوق صوت "زیرکن" در بندر طرطوس سوریه برای پوشش کامل دریای مدیترانه امری مفید است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، آندری کارتاپولوف، رئیس کمیته دفاع در مجلس دومای روسیه در گفت‌وگویی در یوتیوپ گفت: پایگاه ما در دریای مدیترانه در حمیمیم است، در بندر طرطوس سیستم‌های موشکی ساحلی داریم، می‌توانیم آنجا کشتی‌های مسلح به موشک‌های زیرکن را که مافوق صوت هستند، مستقر کنیم تا به طور کامل دریای مدیترانه را پوشش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته دفاع در مجلس دوما (مجلس نمایندگان روسیه) اشاره کرد، تدابیر نظامی لزوم برای جنگ نیست بلکه برای ایجاد تهدیدات مستقیم برای دشمن است تا درباره اقدامات بعدی‌اش فکر کند، این یعنی آنها زمانی که بفهمند با تهدیدی مستقیم از بابت نابودی اصول هجومی‌شان در اروپای شرقی، سیستم‌های نظارتی و گروه‌های هواپیمابرهایشان روبه‌رو هستند پس فایده‌ای نخواهد داشت که دست به کاری بزنند چون شکست می‌خورند. آنها نیز بسیار به شکست‌ها حساسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا بر تداوم عملیات در حمایت از غزه تاکید و اعلام کرد: عملیاتی که شروع شده است پایان نخواهد یافت مگر اینکه جنگ و محاصره غزه پایان یابد.

وی افزود: عملیات در دریای مدیترانه شروع خواهد شد و رصد دقیقی وجود دارد و طی روزهای آتی شاهد اعلام عملیات خواهیم بود.

الشامی تاکید کرد: هر سلاح که دشمن به کار می گیرد ما به سرعت در راستای توسعه سلاحی گام بر می داریم که بر آن غلبه کند.

وی افزود: شمار رزمندگان آماده جنگ به زودی به یک میلیون رزمنده خواهد رسید. دشمن صهیونیست فریبکار است ما یک جبهه حمایتی هستیم و مراقب هستیم که در صورت توافق، توقف جنگ چگونه اجرا خواهد شد.

الشامی بیان کرد: هر طرفی در دنیا که ارتباط با دشمن صهیونیست داشته باشد تجارت آن متاثر خواهد شد و هدفی برای نیروهای مسلح ما خواهد بود. ما خواسته خاصی در قبال یاری برادران در فلسطین نداریم.

وی افزود: روند عملیات یاری به غزه روندی متفاوت از روند موضوعات خاص یمنی است. پیشنهادهایی در ازای توقف یاری ملت فلسطین شد اما برای ما ارزشی نداشت.

کد خبر 6096678

دیگر خبرها

  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • محاصره اقتصادی اسرائیل در مدیترانه تکمیل می شود؟
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد
  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید