Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،ایزدیار، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کلان‌شهر کرج گفت: راه‌اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، یکی از ابعاد توسعه اقتصادی کلان‌شهر کرج است و نگاه ملی و فرا منطقه‌ای به این کارخانه باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان این که نگاه ملی و فرا منطقه‌ای به کارخانه نوآوری البرز، باید موردتوجه جدی مسئولان ارشد این استان قرار گیرد، افزود: هم‌اکنون در دوران اقتصاد دیجیتال به‌عنوان انقلاب جدید دیجیتال قرار داریم که توجه به این موضوع می‌تواند بسیاری از نیاز‌های شهر کرج و البرز را برطرف کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نیروی انسانی شورای شهر کرج با اشاره به فعالیت بیش از ۲۴۰ شرکت دانش‌بنیان در البرز، افزود: برای سرعت بخشی به راه‌اندازی کارخانه نوآوری البرز، هرکدام از مراکز خدماتی استان نیز وظایفی برعهده‌گرفته‌اند که لازم است به‌سرعت اقدامات مناسب را انجام دهند، قطعاً با انجام نهایی این برنامه‌ها، شاهد تحول اقتصادی در استان البرز به‌عنوان یکی از کلان‌شهر‌های ایران خواهیم بود.

ایزدیار گفت: شرکت دانش‌بنیان «سیوان» هم به‌عنوان مجری راه‌اندازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، امکانات و ظرفیت‌های مناسبی برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق و نوآور در این فضا آماده کرده است که به‌زودی شاهد مراسم رسمی افتتاح خواهیم بود.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کلان‌شهر کرج افزود: با فعال شدن کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، شاهد تحولات خوبی در حوزه فن‌آوری و نوآوری در شهر کرج و شهر‌های اطراف خواهیم بود و پیش‌بینی می‌شود با آغاز به کار این مجموعه، ارتباط بیشتر بین همه زنجیره اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی استان ایجاد شود و شاهد تحول در ارائه راه‌کار‌های نوآورانه در موضوعات باشیم، قطعاً با تکمیل شدن این زنجیره، شاهد تأثیرات مثبت آن در رفع نیاز‌های جامعه را تأکید بر نیاز‌های کلان‌شهر کرج خواهیم بود.

ایزدیار گفت: ویژگی‌های این کارخانه نوآوری و امکانات و تسهیلات فراهم‌شده و ظرفیت خوبی برای حضور جوانان و فعالان عرصه نوآوری در البرز و استان‌های مجاور فراهم کرده است.

انتهای پیام /ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه ها نیروی انسانی کارخانه نوآوری کلان شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)