Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به درخواست برخی از تیم‌ها مبنی بر تغییر نحوه برگزاری دور برگشت لیگ برتر والیبال، سازمان لیگ، دو روش برای ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال پیشنهاد داد.

در روش نخست، برگزاری مرحله برگشت به صورت رفت و برگشت و پلی‌آف به‌صورت متمرکز پیشنهاد شد و روش دوم بر برگزاری مسابقات به صورت متمرکز به میزبانی شهر تهران در دو سالن (هر هفته ۳ بازی با استراحت یک روزه و یک هفته استراحت بین هفته‌ها) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت هشت باشگاه پاس گرگان، شهرداری گنبد، پیکان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین به روش نخست رای دادند و ۶ تیم فولاد مبارکه سپاهان، سایپا، شهداب یزد، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه و راه‌یاب ملل مریوان موافق روش دوم یعنی برگزاری دور برگشت لیگ برتر به صورت متمرکز بودند.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر مریوان، وجود ویدئوچک و کم شدن سفرهای غیرضروری برای ما بهتر بود که دیدارهای لیگ به صورت متمرکز در تهران برگزار شود. به این ترتیب، در معرض سویه جدید ویروس  کرونا هم قرار نمی‌گیریم و از نظر مالی هم کمک زیادی به ما می‌شود.

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان ادامه داد: ما در شهری هستیم که فاصله زیادی تا مرکز دارد. با وجودی که نظر ما در فدراسیون، تصویب نشد اما انعطاف به خرج می‌دهیم و تمکین می‌کنیم.

صادقیانی گفت:‌ در ابتدای فصل، وضعیت حضور نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان مشخص نبود و شرایط هم با الان فرق می‌کرد. شرکت کردن تیم فولاد در مسابقات جهانی، برنامه‌ها را تغییر داد. فدراسیون هم به دلیل همین مسائل از باشگاه‌ها نظرخواهی کرد. ما در ابتدای فصل به برگزاری مسابقات به روش لیگ ملت‌ها رأی دادیم ولی مسابقات در نهایت به صورت دوره‌ای برگزار شد.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران تصریح کرد: در حالی که حضور تماشاگر در سالن‌ها ممنوع است و مسابقات نیز فشردگی زیادی دارد، احتمال مصدومیت بازیکنان بالا می‌رود و کار سخت می‌شود. عاقلانه این بود که مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود ولی درک می‌کنیم که هر تیمی با توجه به منافع خودش رأی بدهد. ما نیز به آن احترام می‌‌گذاریم.

صادقیانی در مورد نقل و انتقالات تیمش گفت: مذاکراتی با چند بازیکن داشتیم ولی هنور چیزی قطعی نشده است. ما محدودیت‌هایی داریم و اگر شرایط مهیا باشد، بازیکنان مورد نظر خود را جذب می‌کنیم.برنامه دور برگشت لیگ برتر والیبال اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال صورت متمرکز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد