Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت، در قالب طرح «قاب‌های ماندگار» که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی اجرا می‌شود، جمعی از دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز و همچنین مسئولان سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با خانواده شهید مدافع حرم «صمد فاتح نژاد» دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رئیس سازمان و معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و تعدای از دانشجویان این مرکز و همچنین مادر، همسر و فرزند شهید مدافع حرم، صمد فاتح‌ نژاد، حضور داشتند.

شهدا مایه‌ افتخار کشور هستند

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده شهید اظهار کرد: خانواده‌ی شهدا عظیم‌ترین و گرانبهاترین سرمایه‌های نظام هستند.

وی افزود: شهدا مایه‌ی افتخار کشور هستند و شهید صمد فاتح‌نژاد نیز دلاور مرد و قهرمان آذربایجان است، امیدواریم شهدا ما را هم مورد لطف خود قرار داده و شفاعت کنند.

فاتحان اصلی، شهدا بودند

احد حاجی‌بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز طی سخنانی گفت: در جهان فاتحان بسیاری آمده و رفته اند اما فاتحان واقعی شهدا هستند، و الحق که شهید بزرگوار صمد فاتح نژاد، فاتح واقعی دل‌ها و افتخار جبهه مقاومت است.

به گزارش ایسنا، «قاب‌های ماندگار» توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی  با محوریت تکریم شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شخصیت‌ها و بزرگان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 جانباز مدافع حرم «صمد فاتح نژاد خواجه»، متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۱ بوده که در ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ در تکریت عراق بر اثر اصابت موج انفجار و ترکش قطع نخاع شده و به درجه جانبازی نائل شده بود. وی، بعد از تحمل جراحت‌های دوران جانبازی در راه دفاع از حریم اهل بیت(س) سرانجام بامداد روز سه‌شنبه، نهم آذر ماه سال ۱۴۰۰ به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی شهيد شهید مدافع حرم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاهی آذربایجان شرقی جهاد دانشگاهی صمد فاتح نژاد سازمان جهاد مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌ مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

سازمان جهاد دانشگاهی تهران به‌مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت ۳۵ جایزه ویژه برای مطالعه دانشجویان و عموم در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «داستان رویان»، نوشته محمدعلی زمانیان، را برای مسابقه مجازی هشت‌بهشت و مطالعه دانشجویان و عموم علاقه‌مند کتابخوانی انتخاب کرده است.

کتاب «داستان رویان»، روایتی است از فعالیت‌های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در راه تأسیس، تثبیت و پیشرفت پژوهشگاه رویان و خاطرات منتشرنشده‌ای از روند شکل‌گیری پژوهشگاهی را روایت می‌کند که برای اولین‌بار در ایران، موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه‌سازی شد.

آزمون این مسابقه روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه به‌صورت آنلاین(برخط) از ساعت ۹ تا ۲۴ و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان کتابخوانی و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

جوایز این دوره از مسابقه به شرح ذیل است:

۱ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی

۴ جایزه ۵۰ میلیون ریالی و

۳۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی است

عموم علاقه‌مند کتابخوانی و دانشجویان می‌توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت‌بهشت به شناسه  FJUTBookRC@ عضو شوند.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این مسابقه را با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشگاه رویان، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ، خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌کند.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌ مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی