Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت به شرح زیر است:

بِسْمِ اللّهِ النُّورِ

" وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ" (سوره ابراهیم-آیه ۵)

در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، روز‌های خاص و ویژه‌ای وجود دارند که مرور حوادث، رویداد‌ها و پیامد‌های ناشی از آنها، درس عبرتی برای آیندگان است؛ ایام اللهی که همواره مظهر حضور حماسی مردم در صحنه‌های تحولات سیاسی-اجتماعی بوده و یأس و ناامیدی کامل دشمنان از پیگیری برنامه‌ها و اهداف ساختار شکنانه را به همراه داشته و دارد، روز‌هایی همچون نهم دی ماه که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب (حفظه الله) روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

لزوم شناخت جریانات فکری داخلی و خارجی

حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی است. ۹ دی حماسه‌ای بود که از دل جوشید و با عقل هدایت و با ایمان و اخلاص پشتیبانی شد. در ۹ دی خیل عظیم امت ولایتمدار و بصیر، اوج عزت، استقلال و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و تابوت فتنه و فتنه گران را تشییع و به فضل الهی دفن کردند.

در وصف عظمت این روز تاریخی همین بس که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند: مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت نهم دی ماه، روز غرور آفرین بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی که در تاریخ با عنوان روز بصیرت، یوم الله و ماندگار شده و حاصل ژرفای آگاهی ملت ایران و نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست، این روز ارزشمند را به محضر با سعادت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) و ملت آگاه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، ولایتمدار و همیشه در سنگر خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امید که در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهنمود‌های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب بتوانیم با کار جهادی و انقلابی در مسیر اعتلای کشور گام‌های ارزنده‌ای برداریم و با شکست دسیسه‌های دشمنان، شاهد شکوه و اقتدار روزافزون میهن در صحنه‌های داخلی و بین المللی باشیم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میثاق با ولایت انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی نهم دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی که شامگاه چهارشنبه توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین نکوداشت فقیه مجاهد حضرت آیت الله موسوی جزایری قرائت شده آمده است: حوزه‌های علمیه با سابقه‌ای بیش از هزار ساله نقشی تمدنی، اثرگذار، پراهمیت و ارزنده در رشد و تعالی جوامع بشری و اسلامی ایفا کرده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم نخبگانی خویش و با نگاهی تمدن ساز در مسیر دستیابی به جایگاه حوزه‌ای در تراز انقلاب اسلامی و جهان معاصر در حال پیشروی است.

در این پیام عنوان شده است: جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سیدمحمدعلی موسوی جزایری (دامت برکاته) از جمله تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه و عالمان و مجاهدانی است که همواره در سنگرهای مختلف با همتی والا، تلاشی مستمر و کوششی بی شائبه، تعهد و دینداری را آمیزه جان خود ساخته و از هیچ تلاشی به منظور پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه فروگذار نکرده است.

در پایان پیام آیت الله اعرافی آمده است: با عنایت به مراتب فضل و جهاد و سوابق ایشان، سال‌ها مجاهدت علمی و عملی این شخصیت خدوم را قدر دانسته، مراتب تقدیر و تکریم خویش را تقدیم ایشان می‌نمایم و سلامت و عزت معظم له و توفیق همه مشارکان و مساهمان در برگزاری این مراسم را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 6094646

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است